Hallo allemaal. Ik zal me even voorstellen , ik ben Nancy 25 jaar en er sinds gisteren achter dat wij zwangen zijn. We gaan over dik drie weken trouwen en dachten laten we maar wel al gaan proberen, en jeetje de tweede maand al meteen raak. We zijn natuurlijk ontzettend blij en gaan zeker genieten. Gr Nancy.
welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap super hoor zo snel al en dat net voordat je gaat trouwen nu word het helemaal een superdag geniet ervan meid
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. En een mooie dag gewenst op jullie huwelijk. Liefs wolly
Bedankt voor alle reactie's. Ik vind de site nu al helemaal te gek. Ik heb voor de zekerheid nog eens een test gedaan , natuurlijk ook om dat we het nog niet helemaal geloven maar het streepje is niet zo heel duidelijk. Maar er zijn wel al symptomen en ben natuurlijk al een paar weken over tijd. Ik denk toch maar dat ik de dokter maar eens ga bellen.
heey welkom! toevallig dat je binnenkort gaat trouwen en zwanger bent.. kan haast niet mooier.. veel plezier met de zwangerschap.. groetjes Nicole
Welkom op het forum en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel plezier met de laatste voorbereidingen van jullie bruiloft!