Even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Princess81, May 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Hoi allemaal,

Ik ben Patricia, ben 26 jaar en probeer zwanger te worden. Ben nu 2 maanden gestopt met de pil en heb zondag m'n eisprong gehad. Ik heb erg last van ovulatiepijn dus weet gelukkig precies wanneer het eitje vrijkomt :D Na de eisprong gaan mijn borsten vreselijk veel pijn doen en groeien ze bijna een cupmaat tot de menstruatie. Ach ja, je moet er wat voor over hebben hè ;) Hopelijk voel ik de innesteling ook zo goed! Volgens de calculator zou deze donderdag moeten plaatsvinden, maar mijn eisprong was ook een dag later dus wellicht gebeurt het vrijdag. Als het lukt natuurlijk hè!

Ben er al wel achter dat zwanger worden niet bij iedereen vanzelf gaat. Mijn vriend (bijna man :D ) heeft al een dochter, maar heeft daar met zijn ex-vrouw 6(!) jaar over gedaan, incl. KI en IVF. Hij bleek traag zaad te hebben, maar zijn dochter is ná de behandelingen onverwachts spontaan verwekt. Hopelijk gebeurt dit bij mij nu ook zonder al die toestanden! We hebben gelezen dat je bij traag zaad wel natuurlijk zwanger kan worden, maar dat het waarschijnlijk langer gaat duren... Dus we wachten maar geduldig af!

20 juni gaan we trouwen én we gaan in oktober naar Tsjechië verhuizen voor zijn werk, dus we krijgen het er maar druk mee ;)

Nou, ik ben nog niet zo bekend met forums en alle termen waar hierop mee gesmeten wordt, dus ga me er maar eens in verdiepen!

Liefs, Patries

2. caro1978

caro1978 Bekend lid

Feb 25, 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    hoi patries, welkom hier en veel succes met zwanger worden ;)

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Welkom :D
    Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

4. anna26

anna26 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,008
    0
    0
    zelfstandige
    welkom hier

en veel succes!

5. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Bedankt allemaal :D

Wat een leuk en vooral veelbezocht forum is dit zeg!

6. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

7. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    1,886
    0
    0
    Welkom! :D
    Suc6!

Share This Page