Hallo allemaal Ik wil wel gebruik maken van deze vriendelijke service om me voor te stellen. Ik ben nu 27 jaar en toe aan een gezin. Sinds 3 weken is mijn implanon verwijderd (na veel moeite) en op dit moment ben ik al aan het twijfelen of ik ongesteld moet worden of zwanger ben. Sinds oktober 2007 heb ik geen menstruaties meer gehad dankzij het staafje dus ik weet niet meer hoe het voelt als het er aan komt. Ik ben onwijs moe! Doe wel drie dutjes per dag en moet huilen als ik naar het programma "de verloskundige praktijk" kijk. Rond hemelvaart had ik mijn ovulatie (geloof ik) en vanmorgen had ik een kramp in mijn buik. Toch denk ik dat het eerder komt door de wens om zwanger te worden dan omdat ik al zwanger zou zijn....Maar goed, volgende week kan ik een test doen Het lijkt me leuk om jullie verhalen te volgen en wetenswaardigheden met elkaar te delen. Welnu, we spreken elkaar! Groetjes Ellen
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly