Hoi allemaal, volgens de testen ben ik zwanger, volgens mijn tepgrafiek en cycles ben ik 9 weken zwanger, dag 21 van periode bevrucht dus nu een vruchtje van 6 weken, maar ik geloof het niet, ik vertrouw het niet, er gaat vast iets mis, mijn lijf is hier volgens mij niet voor gemaakt. tis vast buitenbaarmoedelijk? nou niet reageren met zo iets van, nou lekker negatief, dan gaat het ook vast mis, nee ik ben gewoon bang. IK kan pas in week 13 bij de verloskundige terecht en ik voel vanalles, pijntjes onderin m'n buik, links en rechts, steken in m'n rug, ik weet het gewoon niet en vertrouw het niet wat nu? groeten van een sceptische zwangere Anne
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Jou denkwijze is heel normaal hoor, bijna alle zwangere meiden die hebben daar last van. De pijntjes die je voelt zijn de banden en het groeien van de baarmoeder dus geen zorgen. Er is mij altijd verteld van, zolang het niet gepaard gaat met ernstige krampen en hevig bloedverlies is er niks aan de hand. Probeer toch een beetje te genieten van je zwangerschap, en maak je je echt zorgen zou ik toch even bellen met de verloskundige of gynaecoloog. Liefs wolly Liefs wolly
Welkom en zoals Wolly al zegt, dat hoort er allemaal bij, die onzekerheden... Probeer er toch van te genieten!
Van harte gefeliciteerd. Dat je onzeker bent is heel normaal. Vaak ben je er al een poosje mee bezig en ineens is het dan zover en wat dan? Al de test duidelijk aan geeft dat je zwager bent is het echt zo! Probeer een beetje te onspannen en er van te genieten. Zo lang je geen heftige buikpijn of bloedverlies hebt is er niks aan de hand. Blijf je toch erg onzeker kun je altijd de verloskundige bellen en het uileggen. Misschien mag je wel eerder komen.