Hallo Allemaal, Ik ben een 29-jarige moeder van een gezonde zoon van bijna twee. Hij is verwekt met behulp van clomid door het uitblijven van een eisprong. We zijn inmiddels al weer ruim een jaar bezig om een tweede kindje te proberen te krijgen op de natuurlijke manier. Je hoort zo vaak dat het een tweede keer vanzelf gaat. Maar helaas...dat blijkt bij ons dus niet het geval. 9 Juni ga ik dus weer richting ziekenuis in de hoop 's middags met clomid weer buiten te staan. Dat zal helaas wel niet, maar we zullen zien. Graag hoor ik ervaringen/ tips van lotgenoten. Groetjes Winnie.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden. Bij vruchtbaarheidsbehandelingen daar zijn meerdere meiden die clomid gebruiken miss dat je het leuk vind om daar mee te schrijven? Liefs wolly
Welkom en heel veel plezier. Bij de vruchtbaarheidsbehandelingen vind je veel meiden die met clomid zwanger zijn geraakt en nu voor een 2de weer naar het ziekenhuis moeten. Succes met zwanger worden. Groetjes, Elvira