Hallo allemaal, Ik zal me even voorstellen,mijn naam is Yasmin,27 jaar en op dit moment zwanger van ons eerste kindje. Ik woon samen met Robert en eigenlijk hadden we nog geen plannen om zwanger te worden,wel in de toekomst volgend jaar of over 2 jaar,maar t lot besliste anders...... Na ruim anderhalve misselijkheid en buikpijn alsof ik ongesteld moest worden(terwijl ik de pil nog steeds slikte) toch maar n zwangerschapstest gehaald om uit te sluiten dat ik zwanger was en naar de dokter kon om iets aan die misselijkheid te kunnen doen. 10 mei was dus de dag..... een flinke shock want volgens de test was ik hartstikke zwanger..... oooh jee ,we schrokken best wel,maar waren daarna blij verrast.... Ons kleine wondertje is hartstikke welkom! ! Ik ben tussen de 10 en 12 weken zwanger,we hebben ons kleintje inmiddels gezien en 20 juni hebben we de 1e officiele echo
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Als het kindje eenmaal geboren is, wil je nooooooooooooit meer anders .