Wie helpt mij uit de brand. Ik heb een aantal dingetjes gehoord over diane 35, en misschien zijn het wel gewoon onzin verhalen of opgeblazen verhalen. Maar ik ben net gestopt met de pil, ik heb diane 35, 10 jaar lang geslikt. Nu heb ik gehoord dat het een hele zware pil is en dat de hormonen van die pil heel lang nog in je lichaam zitten en dat het vaak lang duurt om zwanger te worden, een oud-collega van mij slikte die pil ook en bij haar duurde het meer dan een jaar. Volgens haar vanwege diane 35. Iemand hier ervaring mee? Een kennis van mij zegt dat ik me te druk maak over het zwanger worden, zwanger zijn, kindje krijgen, baby opvoeden, of die pil snel uitgewerkt is, dat het daarom ook lang kan duren voordat ik misschien zwanger zou zijn. Dat de wens zo groot is. Ben nog niet eens zwanger en ik zit al rond te kijken voor spulletjes voor een eventuele baby. Maar dat is normaal toch? Ik hoop niet dat dit soort vragen al 100x gesteld zijn en anders zal ik beloven de volgende keer beter te lezen KuZzzz
Volgens mij is de diane 35 juist een lichte pil. Maar ik weet niet of dat invloed heeft op het ontpillen. Dat werkt ook bij iedereen weer anders. Ik heb dan wel een andere lichte pil (femodeen) geslikt, maar werd na 4 weken gewoon ongi, ik had alleen krampjes in mijn buik rond de eisprong en gevoelige tepels. De tweede maand was dit al een stuk minder en werd weer na 4 weken ongi. Dit kan natuurlijk ook anders. Soms heeft je lichaam gewoon een tijdje nodig om weer in het eigen ritme te komen.
Heb het even voor je op gezocht. Diane 35 is een lichte combinatiepil Het is eigenlijk niet eens een anti-conceptie pil, maar heeft wel die werking en word ook zodanig voorgeschreven. Bij de meeste pillen moet je gewoon een aantal maanden ontpillen. Helaas ontkomen de meeste vrouwen daar niet aan. Het niet zwanger worden kan zo veel oorzaken hebben.. en dat heeft eigenlijk nooit met de pil te maken. na het stoppen van de pil krijg je gewoon een eisprong (mocht je natuurlijk geen afwijkingen hebben) en kun je zwanger worden. De pil heeft daarna gewoon geen invloed meer. groetjes
hoi ik gebruik zelf ook diane 35. al 16 jaar toen ik voor de eerste keer zwanger wilde raken, gebeurde dat al na 4 maanden nadat ik met de pil was gestopt. en nu heeft het een jaar geduurt dus of het langer of korter duurt ligt niet aan de pil. dus succes
thnx! echt keigaaf van jullie dat jullie het opgezocht hebben!! en natuurlijk uit eigen ervaring hebben geantwoord... heb eigenlijk altijd gedacht (en vele met mij) dat het juist een zware pil was. omdat het voor vet haar, acne, overbeharing was en ook nog ns anti conceptie. eg hartstikke bedankt!
Idd diana 35 is een lichte pil ik heb hem zo'n 13 jaar geslikt. En na het stoppen 7 maanden geduurd voordat ik zwanger werd dus nog vrij snel
Ook ik heb 12 jaar diane 35 geslikt. Het is geen echte pil, maar bedoeld om mannelijke hormonen tegen te gaan. als "bijwerking" is het een anticonceptiemiddel. Aan de ha heb ik gevraagd wanneer diane 35 uit mijn lijf verdwenen is, om verstandig zwanger te raken. De ha heeft mij verzekerd dat diane 35 zelfs na 2 - 3 dagen uit het lichaam verdwenen is! Nou dat vond ik een mooi vooruitzicht.
Ik weet ook niet beter dat de Diane-pil een lichte pil is. Ik wil de volgende maand gaan stoppen, toch een half jaar(tje) "ontpillen" en dan... Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal met ons gaat verlopen... Vooral als je al die verschillende verhalen leest. Ik kijk er al stiekem naar uit! Fijn om de reacties op deze vraag te lezen trouwens.
Ik heb "jaren" de Diane 35 geslikt en ben mama van 3 mooie meiden Met de oudste duurde het 9 mnd. eer ik zwanger werd, de middelste was in een klap raak, de jongste duurde 4 mnd. Tussendoor een miskraam gehad en daarvan was ik ook met 4 mnd. al zwanger. Ik slik nu Yasmin en denk er over om een mirena te nemen. Maar twijfel nog te veel.
De 1e 3 maand werd ik niet ongesteld. Daarna wel ,en heeft het toen nog 3 mnd geduurd, dus zeg maar een half jaar duurde het voordat we zwanger waren. Ik zou (ook al weet ik hoe moeilijk het is) pas naar baby spullen gaan kijken als het zo ver is, niet iedereen is meteen zwanger, en dat heeft vast niks te maken met de soort pil die je slikt.
Ik gebruikte ook de diane35.... Ik heb vrij weinig last van ontpillen gehad, en mijn eerste cyclus was maar 8 dagen te laat. Ik ben in November gestopt, in maart deden we een positieve zwangerschapstest, dus dat was erg snel!