Ik stel mij ook maar even voor. Mijn vrouw is nu 25 weken zwanger en we zijn al druk bezig met de kinderkamer op orde te maken. 8) Leuk forum hier, zo te zien.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet ervan. Veel plezier met het inrichten van de babykamer Liefs wolly
Halla Barbapapa! Leuk dat je je hebt aangemeld. We hebben hier ook een Barbabintje...jouw vrouw? hahahah Veel klusplezier (in de babykamer)... Het aller leukste geklus zit erop natuurlijk (nu ze zwanger is). Elmo
Dank voor de gelukwensen. Nee, barbabientje ken ik niet. Ben voorlopig nog maar vooral bezig de berichten op het forum te lezen, leuk om al die ervaringen van anderen te zien. Het klussen valt gelukkig nog relatief mee tot nu toe (tenzij er alsnog een andere kleur op de muren moet komen...). Wel zijn we druk bezig met lijstjes te maken van wat we nog allemaal moeten kopen. Hoorde gisteren voor het eerst dat er klossen onder het bed moeten komen voor de kraamhulp.
Whahaha...jaja....er komt vast nog veel meer "narigheid" op het lijsjte te staan. Als het kraampakket komt: negeer de kraamverbanden en de Christine le Duc broekjes maar (netbroekjes om die kraamverbanden in hoog te houden)...hahaha Elmo
proficiat met jullie zwangerschap moet zeggen vind het wel eens leuk dat er een man op dit forum is zo weten we ook wat meer over hoe jullie mannen die 9 maanden mee beleven grtz snoopytje