Hallo allemaal! Mijn naam zal ik voor de goede orde maar even voor me houden, maar omdat ik vaak (volgens anderen) een beetje onduidelijk overkom noem ik mij voor het bezoek op deze site Blurry (wazig in het engels) en ik ben 29 jaar. Ik ben sinds het nieuwe jaar 2008 gestopt met de pil en hoop net als veel andere op dit forum snel een kindeke in mn buikje te mogen vinden. Ik maak gebruik van de Persona monitor van Clear blue. Welke mij inzicht geeft in het 'gedrag' van mijn ovulatie/menstruatie. Sinds een paar weken ben ik gestopt met roken en voor mij net als voor vele anderen is het een beste 'struggle'. Maar ik hou wel in het achterhoofd wat ik er misschien wel voor terug zal krijgen. Mijn partner komt uit Ierland en we wonen nu zo'n 8 jaar samen. Op het moment dat ik besloot te stoppen met de pil (uiteraard na overleg met partner ivm evt zwangerschap) dacht ik dat zwanger zijn toch niet voor mij was bestemd en dat ik net zo goed de pil dan kon opgeven. Mochten we toch zwanger worden, dan zou dat natuurlijk een zegen zijn en eerlijk gezegd komt dat nu beter uit dan ooit. Maar nu is het inmiddels Juni ( 5 maanden later) en er heeft zich nog geen zwangerschap gemeld. Ik lees me suf op sites en forums, maar nu pas dringt tot me door hoeveel meiden er in hetzelfde schuitje zitten! Vandaar dat ik me hier heb aangemeld. Ik weet niet meer hoe het gezegde gaat, maar het was iets van: een leed gedeeld is een leed verzacht ofzo.. Dus hier ga ik van start en zal even rondneuzen wat anderen hier te vertellen hebben. Hoe zij dingen aanpakken en hoe ook zij weer over de ene na de andere negatieve test heenkomen en doorgaan. Ik ben blij dat ik hier even mn ei kwijt kan. Meiden bedankt! Joyce
Bedankt! Ik heb even rondgekeken en zie hier ontzettend veel interresante verhalen. Dus ik lees nog even verder.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Daar ben ik weer. Helaas is vandaag dus toch weer mn ongi begonnen. Niet eens de kans gehad om te testen.. Dusss dag 1 en we gaan weer fijn door met ""oefenen". smepperdesmep...