hoi ik ben miepke, Aangezien mijn vriend nog niet helemaal zeker weet of hij nog meer kinderen wil (hij heeft er 2 en ik heb er 2 maar ik wil er nog 1 van ons samen), wil ik nog even anoniem blijven maar vind het wel leuk om ondertussen lekker mee te kletsen en info op te doen.
kan iemand mij vertellen wat de rondes betekenen. Ik zie bij sommige meiden wel meer dan 20 staan en vroeg me af of dat de keren zijn dat je niet zwanger bent. maar dan zouden sommige al 2 jaar bezig zijn om zwanger te worden. Is me even onduidelijk wat het nou precies inhoudt.
@Miepke: De rondes betekenen de aantal maanden van proberen zwanger te raken. Dus wat jij zegt 20 rondes, dan zijn ze 20 maanden bezig geweest. Bij sommige staat bv 20 rondes maar dat kan ook zijn dat ze langer dan dat bezig zijn omdat de cyclus langer duurt of er een paar over geslagen hebben omdat ze niet ongi zijn geworden. Hopelijk is het nu een beetje duidelijk. Liefs wolly
bedankt wolly. Het is me wel duidelijk. Wat zijn er dan toch nog veel mensen die echte doorzetters zijn. Ik zou helemaal wanhopig worden als ik na n half jaar nog niet zwanger zou zijn. Nou had ik bij allebei mijn kinderen het geluk dat ik echt meteen zwanger was. Moet er niet aan denken dat het zo lang geduurt had. Heb wel respect voor de doorzetters hoor.