hallo ik ben rox en ik ben 26 jaar en ik wil samen met mijn vriend voor het eerst zwanger worden!! Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil en ik wacht nu mijn menstruatie af die eigenlijk volgende week moet komen.(hopen van niet!) de zwangerschapstesten zijn al gekocht! spannend! ik denk dat ik kwaaltjes heb maar ben bang dat ik het misschien mezelf aanpraat. .. wil het echt te graag! wel heb ik afgelopen dinsdagavond ontzettende pijn in mijn buik gehad en zoals ik een beetje heb rondgelezen kan t misschien innestelpijn zijn. vind het erg leuk om hier lekker rond te kijken en de reacties te lezen van iedereen... Groetjes Rox
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
bedankt! vind t wachten wel verschrikkelijk! (erg he.. en dan zijn we nog maar net bezig..) ik wil eigenlijknu al een test doen mja dat haalt niks uit hihi. ging het bij jou snel wolly? en hoe lang zij jullie al bezig dreamer? groetjes
hoi Rox, Heel veel succes en knutselplezier! Hoop dat je het hier net zo naar je zin hebt als ik! Gr Roxanne
thanx snap m geloof ik.. zo dat is wel beter! ik hoop dat ik binnenkort ook een pos. test in mijn handen heb!
kom anders naar dit topic, want nu kletsen we iemand anders topic vol: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 19#2683519 dit is voor alle meiden die gestopt zijn met de pil
Welkom hier, hopelijk is het snel raak! Dat afwachten tot je kan testen is inderdaad vervelend hè. Probeer er niet te veel in te stressen (makkelijker gezegd dan gedaan, I know)
Hoi Rox, Welkom hier, ik ben hier ook net sinds vorige week toen ik een positieve test had. Bij ons was het de 2e maand raak dus ik hoop dat jij net zoveel of nog meer geluk hebt! Succes en sterkte met afwachten! En na het afwachten komt de tijd dat je wacht tot de eerste echo, dat je wacht met het vertellen, dus we wachten wat af hier, die zwangeren