Hallo allemaal, Ik ben hier voor het eerst en het lijkt me erg leuk om jullie ervaringen te lezen en de mijne te delen. Ik ben al vier maandjes gestopt met de pil, maar afgelopen maand zijn we er voor het eerst echt onbeschermd voor gegaan. En.... Het was meteen raak Het is nog wel even wennen, maar ik kijk er echt naar uit. Voel me de hele ochtend brak, daar zal ik de komende tijd waarschijnlijk mee moeten leven, hehe. Voor iedereen die probeert zwanger te worden alvast veel succes en voor alle aanstaande moeders hoop ik dat de zwangerschap goed zal verlopen! Groetjes
Nou heel hartelijk gefeliciteerd dan maar! Geniet er van en ik hoop dat je je snel weer kiplekker gaat voelen!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
Allemaal bedankt voor jullie reactie! En nogmaals heel veel succes bij het zwanger worden voor degene bij wie dit niet zo vanzelf gaat! Ook al is het bij ons de eerste keer gelukt, het is eigenlijk een wonder, want mijn man heeft meerdere medische redenen die zijn kans op vruchtbaarheid verkleinen. Ik weet dus dat het niet vanzelfsprekend is...