Hey allemaal ik was mijn gegevens kwijt dus heb maar een nieuw account aangemaakt ik ben anna en ben al enige tijd samen met mijn vriend proberen zwanger te worden. tot op heden nog steeds niks, maar ik ben nu 1,5 week overtijd en helaas 2 negatieve testen gehad. maandag ga ik bloed prikken in het ziekenhuis dus het is nog even spannend allemaal ik hou jullie op de hoogte groetjes anna
Hallo Miss Anna, Welkom terug en ik hoop voor je dat het raak is. Ik herken de onzekerheid, zou het wel of toch niet... Zelf ben ik nu 6 dagen overtijd en heb al 3 testen gedaan. Jammer genoeg allemaal negatief. groetjes Lieke
Hey lieke, Ja bah daar is niks aan hoop dat ik morgen meer weet en anders na de bloedtesten. tot op heden nog steeds geen en heb zelf een vermoeden dat die ook niet meer gaat komen. maar goed zeker weten doe je nooit dus we wachten het gewoon nog maar even af. Jij ook heel veel suc6 en duimen dat het zo mag wezen groetjes anna
He lieke ja ook ik heb weer een test gedaan zondag en wederom negatief...... hier ook symptomen maar nog steeds geen posi test. mijn dokter heeft gelijk gezegd dat ik wel door mocht naar het ziekenhuis om te prikken denk niet dat ze daar moelijk over doen, je hoeft alleen maar de assistent te bellen en zeggen dat je overtijd bent en een paar negatieve testen hebt gehad. dan kan je bij hun een veerwijzing halen voor een test op zwangerschap. let me know groetjes anna