hello ! ik zal me even voorstellen... visje,23 jaar. vrolijke gezellige chat dame en altijd in voor een praatje.... ik ben getrouwd met een lieve man,en willen graag een kindje krijgen. sinds december ben ik na vijf jaar weer regelmatig ongesteld (Waar we heeeel blij mee zijn) en we hebben dus genoeg moed om door te gaan met proberen we zijn benieuwd hoelang we "bezig" zijn.heeft iemand hetzelfde meegemaakt ? en hoelang waren jullie sinds de ongesteldheid bezig met klussen voordat het zover was ? ik hoor graag jullie verhalen. veel liefs, visje.
dank je wel ! lief van jullie mij succes te wensen en welkom te heten ik hoop nog veel met jullie allemaal te kletsen en jullie ook allemaal heeeeeeeel veel succes hoor ! liefs, visje
Heeey allemaal! Ik ben nieuw hier op de site, Danisha genaamd. Ben 19 jaar oud en ben porberen zwanger te worden. Vorige maand was ik TOCH ongesteld geworden maar ben nu weer 1 dag overtijd heb wel een aantal symptomen maar ik probeer niet al te enthousiast te zijn ik heb gehoord dat dat het juist afremt nja ik hoop in contact te komen met medepersonen. Groetjess
dank je wel allemaal ! dreamer ik heb geen idee hoe je een afbeelding toe moet voegen. ik wist niet dat als je te enthausiast was dat dat juist kon afremmen ? lijkt me toch best een raar verhaal,want ik denk dat ALLE meiden hier heel enthausiast zijn,dan zou niemand zwanger moeten worden omdat we te enthausiast zijn hihi,maar okee leg het maar eens nader uit,dan kunnen we misschien proberen minder te hopen hihii... dank je wel voor alle lieve berichtjes,ik hoop nog veel met jullie te kunnen "typen" xxx visje22