Hallo allemaal! Ik zal me ook even voorstellen, ik snuffel al wat langer op dit forum, voornamelijk toen ik wat vragen had over de mirena, maar nu is het dan zover. We hebben net de 1e ronde gehad dus nu is het afwachten Al ga ik er wel van uit dat het vast minimaal een halfjaar zal duren voor het dan echt zover is . Mijn naam is Lonneke, ben 24 jaar en ben in het dagelijks leven Projectadministrateur bij een internationaal kennis- en onderzoeksinstituut In mijn vrije tijd hou ik me bezig met fotografie, en wel zwangerschaps- en babyfotografie. Nee niet omdat zwanger worden een obsessie is voor me (wel een wens uiteraard haha), maar omdat alle zwangere vrouwen prachtig zijn, en baby's de meest pure, zachte wezens die bestaan! Elke zwangerschap en elke baby is een wonder. Ik vind het erg leuk om die speciale momenten in iemands leven vast te leggen met mijn camera, en om de (toekomstige) ouders hier heel blij mee te maken . Ik vind het geweldig om op deze manier in contact te komen met andere meiden die een kinderwens hebben (of al kinderen hebben), zo kunnen we ervaringen delen, maar kan ik ook ergens met mijn vragen terecht (zonder dat mijn vriend gek van me wordt haha ) Groetjes, Lonneke
@Esther7 bedankt! @Flowergirl23, bedankt! nee dat ligt inderdaad niet ver uit de buurt nee @vivianbraak bedankt!