Hallo iedereen, Ik heb op 7 nov. mijn ei gehad en we hebben in deze periode flink geklust. Op 11 nov. kreeg ik ineens uitslag in me gezicht. Heb soms dagen dat ik de hele dag last heb van vlagen misselijkheid, vooral 's avonds. Ook steeds steekjes in me onderbuik (meestal rechts of midden). Sinds gister begonnen mij borsten beetje pijn te doen als ik ze aanraakte. Als ik dan voel, lijken het harde bultjes ofzo. Ik ben de laatste tijd ook heel erg humeurig Wat denken jullie? Mijn NOD is vrijdag 21 nov. Nu testen zal denk ik erg vroeg zijn. Moet ik echt wachten tot vrijdag met testen of kan het al eerder? Groetjes
Hoi, Je kan al eerder testen hoor, En als de uitslag negatief is dan moet je gewoon nog heel effies wachten. Dan is misschien je HCG gehalte te laag. Succes
het kan, maar er is een kans dat ie negatief is omdat je nog niet genoeg hcg hebt. ik heb zelf achteraf gezien wel 4 dagen te vroeg getest en de 1e test was heeeeeeeeeeeeel licht positief. kijk maar in mn album
Thnx Sarah, Ja ik zie een heel licht streepje. Ik had mezelf voorgenomen om niet meer voor de NOD te gaan testen. Maar best moeilijk als je steeds last heb van kwaaltjes. En vooral die laatste dagen pfff die duren wel een eeuwigheid. Nou misschien toch maar ff weer een testje wagen
ik kon ook moeilijk wachten hoor! Ik dacht dat het mn NOD was, maar doordat ik onregelmatig ongi was, had ik niet goed geteld en heb ik dus op dag 26 getest, omdat daarvoor mn cyclus korter was. ik hoop echt voor je dat je net zo'n streepje als mij krijgt! we zien het snel genoeg! ow ik heb heb die eerste trouwens wel in de ochtend gedaan! de tweede niet, maar de derde weer wel! (je kan het maar zeker weten heh )
Ik heb 11 november mijn ei gehad als het goed is. Ik denk nu ook last te hebben diarree, veel afscheiding en het ontzettend warm hebben. Maar volgens mij kan ik nog geen verschijnselen hebben toch? Misschien zit ik me wel gek te maken. Kan pas over 10 dagen testen dus we wachten rustig af....
Ja ik hoop het ook dat ik ook zon mooi streepje krijg Welke test heb je gedaan dan? En wat voor klachten had je?
Ik heb in de week voor mn test hele zere borsten gehad, vooral 's nachts ineens steken. En verder een soort spierpijn in mn onderbuik. Dus ik ging er eigenlijk gewoon van uit dat ik ongi ging worden. Ook omdat ik de avond voor mn test ineens heel erge migraine kreeg, en dat had ik de maand ervoor ook de dag voor mn ongi. Ik heb de testen van de kruidvat gebruikt, 2 voor 4,95 geloof ik. Dan moet je met een pipetje een paar druppels urine op de test druppelen. Wat ik hier heb gelezen is dat dat een test is die vroeg positief testm hij is wat gevoeliger. En lekker goedkoop Als je morgen of overmorgen wil testen hou er dan wel echt rekening mee dat het KAN dat ie negatief aangeeft heh! niet dat je helemaal down bent gelijk, want het kan echt zo zijn dat je vrijdag pas positief test. ik heb hier zelfs wel eens gelezen dat iemand een week na de NOD pas positief testte! heel veel succes!
2 testen voor 5 euries dat is idd goedkoop. Denk dat ik die ook ff ga halen. Kan ik morgen mooi een test doen en dan vrijdag ofzo weer haha Maar iig thnx voor de tip!
Nou heb nog niet getest, maar denk niet dat ik zwanger ben... Ik heb klachten als misselijk hoofdpijn en borrelende buik, nou die klachten hebben me moeder me zus en me vriend ook.... Dus zal wel een griepvirusje zijn. Heb nog wel steeds pijnlijke borsten en rechts onderbuik pijn, maja moet dus vrijdag ongi worden dus vandaar die klachten denk ik... Pfff had zo gehoopt dat ik zwanger zou zijn Dan maar weer de volgende ronde.
het zijn wel echt duidelijke zwsymptomen hoor dus kan nog wel zijn dat je gewoon zwanger bent succes!
Thnx smiley18 Ik ga er van uit dat het gwoon een griepvirusje is, dan is de teleurstelling niet zo groot. Maar stiekum blijf ik hopen
Hoi wie kan het mij zeggen, ik heb al vanaf afgelopen weekend buikpijn, steekjes/ rommelen en een beetje in me rug en het lijkt alsof ik ongi moet worden, ik heb geen pijnlijk borsten ofzo, ander maanden wel, mijn NOD is dit weekend en we hebben veel geklust rondom de goede dagen, dus ben benieuwd...
Nou ik ben vanmorgen ongi geworden Pfff heb heel erg buikpijn... Volgende ronde beter. Succes allemaal