Ook ik ben nieuw hier, maar dat kunnen jullie vast wel zien Wij zijn eigenlijk nog helemaal niet bezig met kinderen proberen te krijgen, maar het kriebelt bij ons al wel heel erg! Over precies 2 weken gaan we eerst trouwen, en dan wil ik z.s.m stoppen met de pil daarna. En dan maar hopen dat we zwanger mogen worden
welkom hier. Veel plezier met je huwelijkdag, is geweldig om te trouwen! Veel succes met zwanger worden. Groetjes
Hoi hoi! ook welkom! Ik ben er zelf ook net pas sinds gisteren en vind het helemaal leuk! Wat leuk dat je gaat trouwen! Zelf ga ik ook trouwen op 7/7/7.... Ben je al helemaal klaar met de voorbereidingen? Groetjes Anna
welkom op het forum alvast veel plezier voor je huwelijksdag en hopelijk ben je snel zwanger xxx Maria
Uiteraard zijn we al klaar met de voorbereidingen, de bruiloft is immers al over 12 dagen Bedankt voor jullie hartelijke welkom!
Haha.... was inderdaad nog wel erg kort dag om nu nog van alles te gaan regelen.....! Zet je de foto's in je album? Ben benieuwd! Groetjes Anna
Nee sorry, ik wil hier nog graag anoniem blijven Ik zit op meer fora, wil de kans niet lopen om 1 van die leden hier ook tegen te komen.. Niemand weet nog dat ik na de bruiloft meteen wil stoppen met de pil, vandaar.