Nieuw hier

Discussion in 'Even voorstellen' started by sannie74, Nov 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannie74

sannie74 Lid

Nov 16, 2010
    14
    0
    0
    Overijssel
    Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ik weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt maar dat komt vanzelf wel.

Op dit moment ben ik in afwachting of ik mijn menstruatie ga krijgen ja of nee, volgende week maandag kan ik een test gaan doen...

Voel al wel van alles (vooral moe en sjaggarijnig) maar kunnen ook tekeken zijn dat ik mijn menstruatie ga krijgen (alhoewel alles wel anders voelt)...

11 jaar geleden, precies rond deze tijd was ik ook net zwanger van mijn jongste zoon en ook op 1 augustus uitgerekend ... vind het heel appart dat het nu waarschijnlijk weer zo is :)

Maarrrr eerst deze week afwachten ;)

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom op het forum ;)

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

4. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
  5. proudmommyof2

proudmommyof2 Actief lid

Nov 3, 2010
    192
    0
    0
    Verzorgende IG
    Nederland
    Welkom en spannend voor je...

6. wonderful

wonderful Niet meer actief

Welkom erg spannend voor jou.!

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Welkom! Spannend en hopelijk kom je snel met goed nieuws!

8. sannie74

sannie74 Lid

Nov 16, 2010
    14
    0
    0
    Overijssel
    Gisteren mijn menstruatie gekregen...
    Aan 1 kant ben ik wel blij want als ik zwanger zou zijn geweest dan was het niet gepland en ik weet ook niet hoe mijn vriend gereageerd zou hebben... hij heeft geen kinderen en heeft voor zover ik weet ook (nog) niet die wens... (daar is hij heel stellig en duidelijk in)
    Ik heb hem wel verteld dat ik een sterk vermoeden had zwanger te kunnen zijn aangezien ik antibiotica heb gehad ... precies in het weekend dat ik mijn Ovu heb gehad (volgens de calculator) hebben we sex gehad dus ik was spannend in afwachting. Nu het niet zo is ben ik aan 1 kant opgelucht, ik heb 2 gezonde jongens van 11 en 15 maar aan de andere kant kriebelde het wel heel erg en het zou meer dan gewenst zijn aan mijn kant, van mijn vriend kan ik het niet zo goed peilen... mannen... soms denk ik... je hebt een hele grote mond maar als het eenmaal zover is een piep klein hartje maar dat hoef ik tegen hem niet te zeggen want dan gallopeerd ie helemaal heel ver weg haha...

Dames die in afwachting zijn ... heeeeeel veel succes... ik duim voor jullie en iedereen die een posi test hebben... GEFELICITEERD en iedereen die het rode duiveltje op visite heeft :( succes in de volgende ronde...

Share This Page