Hallo ik ben Tanny en ben 20 jaar. M'n vriend/verloofde (23) zit hier ook al een paar dagen. Ook de enigste man hier geloof ik Hij wil heel graag net als ik een kindje. Dus hints en opmerkingen of dingen die jullie geholpen hebben met de ''voortplanting'' zijn meer dan welkom
Ik was 20 toen ik zwanger werd en 21 toen ik beviel van mijn dochter! Ben nu 22 jaar. Mijn vriend is wel ietsje ouder dan de jouwe. Hij was 26 toen hij vader werd en nu 27 jaar. Ik kan je alvast zeggen dat ik het een hele fijne leeftijd vind om moeder te worden. Mij heeft het geholpen om er niet mee bezig te zijn. We waren al dik een jaar bezig en toen dacht ik "het komt als het komt!". We gingen op vakantie en 4 weken later had ik een positieve test! DUS: - Er niet teveel mee bezig zijn. - Op vakantie gaan!
Welkom op het forum Valt mee hoor met je leeftijd. Ik kreeg mijn 1e toen ik 20 was Heel veel succes met zwanger worden.
welkom ik was 19 toen ik trouwde 19 toen ik zwanger werd en net 20 toen ik bevallen ben en men prinsesje is nu 3 maand mijn man is er net 27 geworden
Haaay! Je bent niet alleen hoor. Ik werd ook zwanger op m'n 20e, en nu ben ik 23 en heb twee prachtige kindjes. Heel veel succes, hopelijk kun jij dit over 3 jaar ook zeggen.
we zijn geloof ik hier allemaal jong! haha! Ik ben nu 24 maar voel me 16 Ik ben ook op mijn 21e bevallen. Toevallig vandaag mijjn spiraaltje eruit laten halen, en hopen dat we gauw zwanger zijn van nr2!
Ben ook nieuw en ook jong. Zwanger geworden op mijn 18e en nu 31 week (en 19). Ook dit jaar getrouwd. Mijn man is nog jonger, hij is net 19 (halfjaar jonger maar mentaal zit dat wel anders gelukkig). Ik weet nog niet precies hoe het forum werkt maar kijk hier altijd op als ik iets niet weet dus dacht ik meld me gewoon aan!
welkom vind het fijn dat ik niet de enige ben die op haar 19de is getrouwd je vind vanzelf wel hoe alles werkt ben ook nog niet heel lang nieuw hier en heb men draai ook al goed gevonden
Hallo allemaal.. Zo te zien zijn we niet de enigste.. Ik word over 2 weken 20 en wij (me vriend 24 & ik) zijn ook bezig met ons 1ste kindje.. Ik ben in dec gestopt met de pil en zyn nu zo 5 en halve maand bezig... De eerste 3 maanden heel erg mee bezig geweest en de laatste 2 bijna niet.. Tuurlijk denk je er af en toe aan maar dat is normaal toch???? De tips die ik je kan geven is blijven genieten van elkaar zoals voor jullie besloten om zwanger te worden! Ik wens je heel veel succes!
ik ben ook jong,ben op mn 17e bevallen van mn 1e, en ben nu 21 en bijna 33 weken zwanger van nr 2. Vorigjaar getrouwd en 2,5 jr geleden een huis gekocht. ohja manlief is wel wat ouder,6 jr
Welkom! Je bent in ieder geval niet de jongste, er zitten hier meer jonge moeders. Ik ben 19 en word over 2 weekjes 20, mijn vriend is 24. En ik ben nu 8 weekjes zwanger van de eerste.. Ik kan je helaas geen tips geven met hoe je het best en het snelst zwanger kan worden, want ik ben zelf onverwachts zwanger geraakt
Dankje! Ik zie het ja, aan je aantal berichten ghehe.. Inderdaad leuk om te lezen dat er meer zijn die vroeg getrouwd zijn! Is tegenwoordig heel vreemd terwijl het vroeger toch wel vaker voorkwam dan gedacht..