Moet je je jaaropgave ( over 2012) dit keer zelf sturen naar de belastingdienst in een prachtige retourenvelop wordt je nog voor de gek gehouden door die gasten. Ik heb de verklaring en jaaropgave netjes in de envelop gedaan deze dichtgeplakt ( jaja adres was zichtbaar), staat er nog een reminder op de achterkant: Controleer voor het dichtplakken ( ehhh al gedaan) - of het formulier is ondertekend ( dat had ik net gedaan)\ - of het adres en de streepjescode zichtbaar zijn achter het venster van deze envelop ehhhhhhhh PANIEK; het adres is zichtbaar maar er staat geen streepjescode bij achter het venster. Hup voorzichtig die envelop weer open. Ja onderaan de brief staat een streepjescode. Alleen is dat met geen mogelijkheid tezamen met de streepjes code op een nette manier achter het venster te vouwen. Die hele streepjescode krijg je niet goed achter het venster. Zullen ze dan toch misschien de streepjescode van postzegel niet nodig bedoelen??? Ze krijgen nu een gekreukeld formulier met alleen het adres zichtbaar achter het venstertje teruggestuurd. Of dat nou de bedoeling is????????????
O jee, ik was al weer vergeten dat ik de jaaropgave nog op moest sturen.....blij dat je me helpt herinneren
Das inderdaad niet al te handig. Ik heb altijd er voor gezorgd dat het adres leesbaar was en is altijd aangekomen.
Uuuuuuh......kindertoeslagformulier?? Misschien komt dot een beetje dom over, maar wanneer moet je zoiets invullen? Volgens mij hebben wij dit nog nooit gehad.
is dat niet om nog gemiste toeslag terug te vragen? niet iets wat iedereen moet doen volgens mij. vandaar dat niet iedereen weet wat het voor formulier is ontopic; ik ben dus niet de enige die origami praktijken heeft uit zitten voeren met die stomme brief
Volgens mij moet iedereen die kot heeft ontvangen in 2012 zo'n brief krijgen waarin de BD oproept tot opsturen van bewijzen zodat ze de KOT definet kunnen maken.
Ik heb hem ook nog niet gehad voor 2012. 2011 wel ingestuurd vorig jaar, maar is nog niet definitief. Ze zijn weer lekker vlot!!! Sandy
Gelukkig niet de enige die in de stress schoot van die streepjescode Ik heb het genegeerd in de hoop dat het toch wel aankomt
toevallig dacht ik vandaag nog.....komt die belastingdienst nog eens op de proppen om 2012 nou nog eens af te sluiten? Blijkbaar niet...want ben dus zo te zien niet de enige zonder formulier.
Ik heb nog nooit zo'n formulier ontvangen en afgelopen jaren wel gewoon definitieve berekening gehad. Denk dat niet iedereen hem krijgt.
Volgens mij hangt het er vanaf of je kdv zelf de jaaropgave doorstuurt. Als ze dat niet doen (zoals bij ons) dan moet je het formulier invullen. Heb nog niet gekeken naar hoe de brief in de envelop moet...
Nou ik niks gehad. En ook geen jaaropgave van kdv over 2012 hoor. Ff morgen mailen. Ben per 1 oktober van het kdv af gelukkig. Wat een zooi daar!