Als iets over de datum is, krijg je eenzelfde product met een goede datum gratis, wist je dat? Ik zou daar juist heen gaan, LOL
Hier doen ze dat echt niet hoor. Ook niet betreft t vervangende product of met lange rijen. Ze hebben altijd wel smoesjes smoesjes smoesjes...
Vagans bij de grote Jumbo bij ons doen ze dat ook niet.. heb keer erg lang moeten wachten bij een kassa (deze kassa gaat open mevrouw!) En ruim 5 minuten op een kruk hangen is niet prettig. Komt die kassa-doos aan, tja mevrouw u had toch wel bij een andere kassa aan kunnen sluiten hoor, het is niet zo druk. Wist niet wat ik hoorde! De klant achter mij werd boos en vond dat ik wel een bosje bloemen voor het wachten had verdient. Pas toen meerdere klanten zich ermee gingen bemoeien kreeg ik die ook.. Het gaat me niet om een gratis bloemetje maar wel klantvriendelijkheid!
Luiers van de Jumbo eigen merk zijn ook prima hoor. Ben hier ook overgestapt van C1000 naar Jumbo luiers omdat onze C1000 een Jumbo werd. Maar hou het in de gaten wanneer het gebeurd! Onze C1000 hield leegverkoop; alles voor de halve prijs. Daar kun je goed gebruik van maken, wees wel voorbereid op CHAOS.
Hier gister ook een zak met een doos aardbeien, een doos druiven, een net mandarijnen en tomaten gratis. Alleen omdat ik een net mandarijnen pakte waar een rotte tussen zat.
Hier ook zo, ik had paar weken terug een verotte watermeloen, toen heb ik zelf gevraagd van hey krijg je dan geen gratis fruittas, na veel gebel en gezeur mocht ik een watermeloen mee, fruittas wouden ze niet geven.
Ik had pas een aardappelgratin die niet meer goed was 3 dagen voor de houdbaarheidsdatum verliep. Dat was op zaterdag gekocht, zondag gebruikt. Dus ik ging maandag terug om te zeggen dat ze even in het schap moesten kijken of er niet meer slechte tussenstonden. Kreeg in zonder pardon m'n geld terug, zonder bon of verpakking! En ik vroeg er niet eens om....
Vind t ook een fijne supermarket, al doe ik de weekboodschappen bij de Lidl (goedkoper). Laatst had ik een keer dringend luiers nodig terwijl de kruidvat niet in de buurt was, maar die jumbo luiers zijn eigenlijk nog fijner (net wat zachter) en een voordeelpak van 84 stuks is nog weer een euro goedkoper dan van de kruidvat ik ben over!
Omdat jumbo helemaal niet zo goed is als ze beweren en alleen maar op de centen let. Gebak werdt de volgende dag gewoon weer neergezet. Veel vlees kwam bevroren binnen (gebak ook) en wij als caissières hadden zelfs moeite met de klanten goed behandelen terwijl we niks mochten ookal had de klant gelijk!... en owee als je er wat van zei (of niet meteen kwam opdagen als ze krap zaten) dan werdt je ontslagen Ik heb de eer aan mezelf gehouden en ben opgestapt.
Weet niet of je ook in Zwijndrecht hebt gewerkt, toch hebben kennissen van mij daar onlangs een minuut gratis winkelen gewonnen Zo moeilijk waren ze toen niet hoor, haha
Yep heb ik. En ja iets winnen zal wel vanuit t hoofdkantoor gaan. Zelfs mijn moeder die ze daar kennen en duidelijk 4e in de rij was kreeg gewoon niks! Ook niet toen ze aangaf dat een product er herhaaldelijk niet was. Nu weet ik niet of er met de nieuwe bedrijfsleider dingen veranderd zijn maar ik heb er geen vertrouwen in.
Hier ook een perfecte jumbo!! Heb de fruittas al eens gekregen (zonder te vragen want ik gaf de rotte sinasappel alleen aan een medeweker en die kwam achter mij aan lopen met een tas gratis fruit). En ben al eens een aantal keren 4e in de rij geweest en kreeg netjes alles gratis. Krijg ook regelmatig bloemen die ze niet meer mogen verkopen maar thuis zeker nog een week staat Perfecte winkel en personeel hier!
Ik ben ook zeer tervreden over de service van Jumbo. Toen ik 37w zwanger was had ik een hoop flessen yogi en pakken sap en flessen fris en dan de nodige andere boodschappen. Ik ben toen naar de servicebalie gelopen en gevraagt of mijn boodschappen in de auto gezet konden worden. Geen enkel probleem en er liep een jonge knul mee die alles netjes in mijn auto heeft gezet. Ik heb het ook al een keer gehad dat ze de wat luxere brood in de aanbieding hadden voor 1 euro. Ik woon ook niet in de buurt van de Jumbo en ben er speciaal voor naar toe gereden. Wat bleek dat al het brood was al om 9u uitverkocht er was 1 iemand die al het brood van de aanbieding had gekocht. Ik heb er toen de bedrijfsleider bij gehaald en mijn verhaal uitgelegd. Ik wilde 3 broden halen om in de vriezer te leggen. Heb wel een bakker in de buurt maar die is mij veel te duur. De bedrijfsleider heeft toen geprobeert of hij nog dat zelfde brood kon krijgen uit een ander filiaal. Die man heeft netjes 3 broden gratis bij mij thuis gebracht. Het waren wel niet de broden van de aanbieding maar het waren wel broden van de plaatselijke bakker waar zij mee samenwerken. En dat vond ik heel erg netjes. De keer daarna dat ik weer boodschappen ging doen in dat filiaal heb ik die man ook netjes bedankt voor de service. Laatst had ik een product gekocht dat over datum was ik kon kiezen mijn geld terug of 2 dezelfde voor de prijs van 1.
Dat heeft niets met Jumbo te maken meer met de manager van die locatie en of het franchise is of niet. En zoals ik uit jou verhaal op maak denk ik dat dat echt het probleem is geweest.
Oh van de 3 jumbo's die bij mij in de regio zitten is er 1 waar je geen koopzegels kan kopen...En dat vind ik zo vreemd volgens de bedrijfsleider gaat de Jumbo helemaal stoppen met de koopzegels... Ik hoop van niet...
Wist niet eens dat de Jumbo zoveel 'regeltjes' kent, kende alleen die van de vierde in rij. Zal m'n vriend vanavond eens opdragen goed het fruit te inspecteren.