Hallooooooo JUMBO

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier is de c1000 overgenomen door Jumbo. Maar ik kom toch echt duurder uit. Vind vooral het vlees en fruit etc duur.

Hier al een aantal keer 4e in de rij geweest maar niks gratis gekregen hoor.

Dat terwijl de Jumbo waar mijn moeder woont (in Brabant) heel anders is met hun beleid.

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

T verschilt heel erg per jumbo zie ik al.

Ik denk dat het bij de goede winkels aan het personeel ligt die uit zichzelf wat meer doen!

3. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ja ik ga meestal naar de Jumbo, vind het een hele fijne winkel..

Klets vaak met een jongen van het brood.. Hij vroeg een poosje geleden hoe het ging en ik vertelde dat ik zwanger ben.. Sta ik bij de kassa.. Komt een meisje aan met een prachtige bos bloemen. Ik hoorde dat je zwanger bent.. Gefeliciteerd!! Wow!

Ook krijgt mijn dochtertje altijd een appeltje aan de kassa. Ook top!

En was ik een keer de 4de in de rij, zonder dat ik het zelf door had.. Riep een andere mevrouw aan de kassa mij.. En mocht naar buiten zonder af te rekenen!!

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat is het ook :)
    ik vin Jumbo een goede winkel maar zal eerlijk zeggen groenten en fruit vind ik er wel duur rest is daar wel goedkoper.

5. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier verschilt het ook echt enorm per filiaal hoor

6. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Ik doe dagelijks boodschappen voor minder dan 3 euro bij Jumbo. Heb dan 2 tassen vol meestal:)

7. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Mag je mij vertellen hoe je dat doet. :)

8. 2 tassen vol voor 3 euro? Typefoutje? Anders ben ik heel benieuwd hoe je dat doet! :D Als ik 2 tassen vul met 18 euroshopper-slaatjes zitten ze nog lang niet vol, en zit ik toch echt al boven de 3 euro. Of heb je héle kleine tasjes? :D

9. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Legaal??:(

10. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Gebruik maken van de 7 zekerheden:)

Alles met datum v vandaag of morgen ( met uitzondering vlees, vis en banket die alleen datum v vandaag ) krijg je gratis mee.
    Vind je iets over datum, mag je een vervangend product (zelfde product maar goede datum) gratis meenemen.

Werkelijk mijn hele vriezer ligt vol met vlees v jumbo, van schnitzels tot beenhammen.

11. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Legaal ja:)

12. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Ze zijn blij dat ik dat doe, hoeven zij minder op te ruimen en ik geef aan dat er bv nog meer ligt.

13. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vind ik eerlijk gezegd een beetje sneu overkomen... Na drie keer krijg je lijkt mij ook een naam in de winkel zo van; "heb je d'r weer"

14. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Nee hoor. Ze weten dat ik t meeste weggeef aan mensen die t minder hebben..en weetje, anders gaat t naar stort.

15. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Hier vandeweek monchou voor taart gehaald ben ik zaterdag avond taart voot zondag maken is t bedorven.

Ik zondag ochtend vroeg terug krijg ik geld terug, een nieuw pakje monchou en een appel kruimel taart zodaf ik dus taart d

vond t erg netjes

16. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Weet niet of hij al genoemd is, maar ik heb veeeeeeel gebruik gemaakt van de prijs bij het schap checken op bon. Is de prijs bij het schap anders dan je moet afrekenen, dan krijg je het product gratis. Zo heb ik al heel wat producten gratis gekregen bij de Jumbo :)

Ben vorig jaar alleen verhuisd naar een andere woonplaats en hier hebben we geen Jumbo in de omgeving, mis hem wel hoor!

17. Samama

Samama Niet meer actief

Bij mij scheelt het ook 20 - 25 euro per week in vergelijking met de AH! Was altijd enorm fan van de AH maar ben geen dief van mijn eigen portemonnee dus ik ga nu lekker naar Jumbo :D

18. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    naar aanleiding van dit topic ben ik toch eens met andere ogen de winkel in gegaan, heb alleen op het fruit gelet vandaag, en ja hoor ik vond iets wat verrot was.
    normaal zou ik er niets van zeggen, maar nu dus wel, en ja hoor hier kregen we dus ook een zak vol groente en fruit mee (mochten niet zelf uitzoeken trouwens)

er zat in
    ijsbergsla,
    5 appels
    7 bananen,
    paprika mix
    tomaten,

erg blij mee natuurlijk, maar vooral erg verrast dat ze het hier deden,

volgende keer zal ik eens op de koeling gaan letten, want heel eerlijk wij kunnen de besparing mega goed gebruiken ;)
    wist ik het maar eerder denk ik nu, ken amper alle regels, enge regel die ik kende was als het goedkoper is als andere winkel dan krijg je het gratis en met verkeerd geprijst krijg je het gratis (beiden wel eens gehad al) verder wist ik het niet.

19. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik pluk altijd rotte groente en fruit als ik het zie liggen uit de bakken om het aan medewerkers te geven, bij alle supermarkten. Komt denk ik omdat ik vroeger in winkel gewerkt heb, en 1 rotte appel steekt de rest snel aan. Maar nooit iets voor gekregen.
    Geïnspireerd door dit topic toch eens vaker naar Jumbo gegaan. Nou ben ik te verlegen om zomaar een tas op te eisen, maar na drie dagen fruit en groente aan dezelfde medewerker geven toch eens gevraagd hoe dat zat met die tas. En ja hoor, kreeg vorige week tas met krop sla, komkommer, 6 kiwi's, 3 tomaten en 3 appels mee.
    Gisteren lag er een compleet beschimmelde kiwi tussen de kiwi's. Nu was vaste medewerker weer terug van vakantie, gaf het haar, liep weg, en ze zei meteen 'even wachten hoor, je moet zometeen bij de klantenservice je tas ophalen!'.
    Ik ben niet van plan er een gewoonte van te maken bij Jumbo, heb geen zin om 'dat mens dat gratis tassen komt halen' te worden. Maar leuk is het wel, gratis eten!

Overigens, AH doet ook niet moeilijk. Had zaterdag zalm, die thuis niet goed meer bleek te zijn, kreeg maandag zonder bon of vis geld terug (had alleen de verpakking nog).

20. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    ik heb nu ook al een paar keer gehad dat ik rotte sperziebonen of iets anders vond, nog nooit heb ik een gratis tas bij de jumbo gehad. Ik voel mezelf er te lullig voor om er om te gaan smeken (voor mijn gevoel). Heb het wel aangekaart via fb op hun site maar er is nog steeds niks veranderd. Wil inderdaad ook geen zeur zijn.

Wel af en toe een gratis banaan voor Jack, dat vind ik dan wel weer top.

Laatst een "pitloze" watermeloen gekocht, wil niet zeuren tegen hun dus doe ik het hier maar:p, uiteraard zat die vol met pitten hahaha

Deel Deze Pagina