Ik ben valerie4!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door valerie4, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valerie4

valerie4 Lid

27 okt 2008
    9
    0
    0
    :p Hallo allemaal,

Ik ben Valerie. 28 jaar oud. Moeder van 3 zonen ( 7, 4 en 2 jaar oud). Ik ben momenteel 35 weken zwanger van ons 4e kindje. De echo-mevrouw vertelde mij ( met 22 weken) dat het dit keer een DOCHTER :eek: is! Maar ik kan het nog steeds niet geloven. Afwachten dus :rolleyes: .
    Je hoort zo vaak dat ze een meisje voorspellen( tot 3 keer toe) en er dan toch een jongetje geboren wordt :( . Nou heb ik nooit geen hoop gehad op een dochter ( al wil niemand dat geloven), maar nou verheug ik me er toch stiekem op :oops: . Zijn er ook mensen die positieve verhalen hebben over een juiste voorspelling?

Groetjes Valerie :D

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Leuk hoor dat je zoontjes nu een zusje krijgen.

Liefs wolly :)

3. valerie4

valerie4 Lid

27 okt 2008
    9
    0
    0
    Hai wolly,

Wat leuk zeg. Zo snel een reactie! Dus wij zijn zo'n beetje rond de zelfde tijd uitgerekend? Het wordt jouw derde kind? Had je al een jongetje? Ik ben nl ook wel benieuwd naar de verschillende zwangerschappen. Dus zwanger van een meisje of jongetje. Ik ben bij deze zwangerschap niet echt vrolijk ( lees: ronduit chagrijnig en onredelijk tegen mijn love-ones) en bij de jongens straalde ik wel en zat goed in mijn vel. Hoop je nog een ste "spreken"
    Groetjes Valerie

4. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Proficiat met je zwangerschap.

Zo leuk, eindelijk een dochtertje

5. valerie4

valerie4 Lid

27 okt 2008
    9
    0
    0
    Hoi Thomie,

Ja, als het zo blijkt te zijn, ben ik er erg blij mee! Toen we voor een 4e kindje gingen , gingen we eigenlijk automatisch voor nog een broertje erbij! Ik was dan dus ook met stomheid geslagen dat die echoscopiste zei dat ze dacht een meisje te zien, hahaha. Maar goed, eerst zien , dan geloven! Jij succes in je vruchtbare periode! Heb je al kinderen of ga je voor de eerste?
    Groetjes Edith

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, succes met de laatste loodjes ;)

7. valerie4

valerie4 Lid

27 okt 2008
    9
    0
    0
    Thanks! Jij sterkte met je IVF :)

8. wolly

wolly Niet meer actief

Het is onze 1ste ;) en het wordt een jongetje.

Als je het leuk vind kun je gezellig mee kletsen bij het bevallings topic "dec mama's" daar kletsen allemaal meiden die ook in dec zijn uitgerekend.

Liefs wolly :)

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Welkom op het Forum :D

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
  12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hey Valerie!

Welkom hier!
    Nog een aantal weekjes en dan zijn we weer een nichtje rijker! Spannend hoor!

13. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Hallo,

We gaan voor ons eerste kindje. Ik ben gestopt sedert juni met de pil dus nog altijd afwachten

Deel Deze Pagina