Hallo allemaal, ik zal me eens even voorstellen, mijn naam is angelique en ben 28 jaar. Ik ben momenteel 36 weken en 5 dagen zwanger. Ik ben op 4 februari uitgerekenend, maar omdat ik ernstige bekkeninstabiliteit heb gaan ze de bevalling eerder inleiden. moet volgende week naar het ziekenhuis om te kijken of mijn baarmoedermond rijp is en dan naar aanleiding daarvan hoor ik hoe en wat, dus er breken spannende tijden aan. Ik hoop hier leuke ideetjes en verhaaltjes mee te maken. Owja ik woon trouwens in berkel en rodenrijs. Mocht je nog vragen hebben, stuur me dan een berichtje .. Liefs angelique
bedankt gaat wel goed komen, ik ben wel blij als het voorbij is, ik zat al vanaf week 12 in een rolstoel omdat ik haast niet meer kan lopen. Dus ben wel blij als het achter de rug is... .. Maar wel een geweldig gevoel zo een leven in je buik hahaha, wat een gekriebel, dat is wonderbaarlijk.. Jij heel veel succes met je test ik zal voor je duimen hoor.. xxx angelique
heey meisie zo al met week 12 in een rolstoel dat is wel heftig en hoe gaat het nu met je? en kijk je al uit na je bevalling? hou ik hoop dat het dit keer blijft zitten vanbinnen bij me. maand terug beetje pecht gehad! ma heb een innesteling gehad! buikpijn,moe,en hoofdpijn. dus nu aleen nog afwachten! wachten is zo moeilijk he.., hahah xxx
hey hey, Ja was idd best heftig.. Zit vanaf juli dit jaar thuis te wachten en te wachten... Het is wel goed voor de rust van de baby want ik moest ook stoppen met werken enzo, dus tja dan thuis maar zitten. Maarja het einde is in zicht dus nog ff volhouden en dan mag het wel hoor van mij .. Maarja nog ff een weekje wachten en dan op naar het ziekenhuis om te kijken of de baarmoedermond rijp is (ik hoop het wel) Als het niet zo is dan ga ik het niet rijp laten maken hoor, dan wacht ik gewoon rustig af tot het wel zover is. Ik begin nu wel onwijs zenuwachtig te worden hoor, het komt ineens allemaal zo dichtbij, tja dat is het foute van thuis zitten he, dan kan je eens lekker gaan nadenken over hoe en wat .. Maarja nog ff doorzetten en dan lekker een tijd van revalideren en genieten van de kleine natuurlijk.. Dus ook voor mij is het wachten moeilijk aan het worden .. Heb je nou hiervoor een miskraam gehad of begreep ik je berichtje verkeerd? Nou ik ben zo benieuwd, want dan kan je dus straks je zwangerschapstest doen? echt spannend. Ben je al lang bezig? Ik was 3 maanden na het stoppen met de pil zwanger, dus behoorlijk snel... Nou meis, ik hoor je nog. dikke kus angelique
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend hoor, het is al bijna zo ver! Wel balen natuurlijk dat je zoveel last hebt van BI...
hey ja dank je wel, het zijn nu echt spannende tijden, ik lijk ondertussen wel een stuiterbal hihihihihi... Ja de BI is echt een domper, maarja als die kleine er is dan moet ik nog een jaartje ofzo revalideren en dan moet het weer goed komen van wat ik heb gegrepen, dus nog ff doorbijten zeg maar .. Maarja ik ga er vanuit dat het het allemaal dubbel en dik waard is ... Liefs angelique