Hallo'tjes, even voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Snorlax, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snorlax

Snorlax Nieuw lid

23 sep 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Na, met enige regelmaat hier gesnuffeld te hebben, heb ik mezelf toch maar geregistreerd voor deze pagina.

Inmiddels mag ik mezelf al 4 maanden een onzeker, beginnend moedertje noemen van een prachtige dochter! Alleen heb ik mezelf helaas nooit hier op kunnen voorbereiden....

Ik ben zo'n gevalletje TLC: I didn't know I was pregnant. Het kost me wat moeite dit te vertellen in een omgeving die ik niet ken, aangezien ik bang ben wat voor reacties het op kan leveren. 9 maanden werkelijk niets gemerkt van mijn betreffende zwangerschap, zelfs mijn vriend niet, tot de dag van 29 mei waar een klein frummeltje besloot mij de schrik van mijn leven te geven. Wat een life-changer! In echt specifieke details zal ik niet treden.

Na een heftige periode en alles op een rijtje gezet te hebben zijn mijn vriend en ik inmiddels niet weg te slaan bij haar, alleen moeten we, bij gebrek aan voorbereiding, nog zo ontzettend veel leren en ontdekken.

Vandaar dat ik besloten heb om me hier aan te melden in de hoop af en toe om advies te vragen aan andere moeders met ervaringen in plaats van wat boeken en andere lectuur te bieden hebben. :)

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Wauw wat een bijzonder verhaal!

Welkom :)

3. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat zullen jullie geschrokken zijn! Ik begrijp uit je verhaal dat het nu al iets rustiger wordt, gelukkig maar.
    Welkom op het forum.

4. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Wauw wat bijzonder! Welkom hier in ieder geval!

Deel Deze Pagina