Halloween fright nights Walibi

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mama2ekeer, 30 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama2ekeer

Mama2ekeer Actief lid

12 jul 2012
    186
    55
    28
    NULL
    NULL
    Is er iemand wel eens geweest ? Ik heb voor mijn vriend 2 kaartjes gekocht en hij zou met zijn collega gaan maar die heeft nu afgezegd. Nu zei hij gister dat ie toch wel graag met mij daarheen zou gaan. Ik ben alleen een beetje een watje wat dat betreft;). Is het echt eng of valt het eigenlijk wel mee?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Overdag niet. Maar s'avonds vond ik het wel altijd echt eng. De acteurs lopen verkleed door het publiek heen en achtervolgen je. Ook de spookhuizen zijn echt eng, maar die kaartjes moet je los kopen. Het is wel heel leuk!

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.894
    5.150
    113
    Ik vond het ook best wel eng in de avond. Zeker goede acteurs ;) Ik zou het niet snel nog een keer doen maar het is wel leuk om een keer meegemaakt te hebben!

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.667
    1.426
    113
    Ik vond het super gaaf maar ben dan ook niet zo bang aangelegd :D.
    Tja de leeftijdsgrens is 16 jaar en ouder als jij zonder veel,problemen een film voor die leeftijd kan kijken dan lukt dit vast ook en soms een beetje gillen hoort er bij hoor en vind je het echt te eng hebben ze safe houses waar geen engerikken komen en je de avond uit kunt zitten haha

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha ik heb daar beelden van gezien op Youtube. Mega eng!! Nu ben ik wel een bangerik hoor :D

6. Mama2ekeer

Mama2ekeer Actief lid

12 jul 2012
    186
    55
    28
    NULL
    NULL
    We hebben inderdaad ook kaarten voor een van de spookhuizen gekocht, aan de ene kant lijkt het me wel heel leuk om zoiets samen te doen maar ben echt bang datik nachten wakker ga liggen:)
    Wel goed om te weten van die safehouses, kan ik inderdaad altijd daar nog in gaan zitten:)

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.707
    113
    In de avond is het echt super eng! Wel heel leuk gedaan. Denk wel 5 jaar geleden was er een Alice in wonderland huis. Die was zo gaaf en zo echt. Met allerlei speciale effecten, je zat echt in die gekke wereld zeg maar. Zou best heen willen maar dat doe ik de kleine niet aan haha.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    lijkt me supergaaf :)

9. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Me broertje en schoonzusje zijn vorig jaar geweest. Het schijnt echt super mooi te zijn en wel veel schrikken. Dit jaar ga ik mee, dus zal mij benieuwen!

10. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Mijn lief en ik gaan dit jaar! Het stond op mijn bucket list en nu gaan we het doen. Het lijkt me doodeng maar ook echt super gaaf. Leuk om de ervaringen te lezen en wat een opluchting om te weten van de safe house!

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja wij gaan dit jaar weer! Vorig jaar ook geweest. De acteurs in het park vond ik niet zo eng, de spookhuizen wel echt heel heel erg!

12. McDsee

McDsee Niet meer actief

Zag er reclame van op tv. Soort van IT die je achtervolgd bij de achtbaan. Nou ik schijt mn broek al bijna 3 kleuren vol door alleen naar die reclame te kijken. Mij krijg je daar niet. No way.
    Veel plezier voor degene die wel gaan!

13. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Wij zijn er ook geweest. Het is heel mooi en goed gedaan! Ik vond het doodeng. Het was niks voor mij haha. Ik ben zelfs in zo'n spookhuis via een nooduitgang naar buiten gegaan.

14. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik ben een aantal jaren achter elkaar geweest.
    Super gemaakt en de acteurs doen echt hun best.
    De spookhuizen zijn ook gaaf gemaakt en het schrikeffect is er echt wel haha

Misschien dat wij volgend jaar weer gaan..

Veel plezier voor degene die gaan ! :D

15. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Ik durf daar echt niet naar binnen, trouwma aan spookhuizen haha
    Maar vind het geweldig om de filmpjes te bekijken van Eddie de clown enzo. Al heb ik nog steeds geen idee wie daar onder zit!

16. Mama2ekeer

Mama2ekeer Actief lid

12 jul 2012
    186
    55
    28
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de reacties, moet me denk ik maar eens over mijn angst heen zetten, lijkt me we heel leuk om eens mee te maken

17. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    trouwma? :D:D

18. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Ik denk dat mijn man's hand aan het eind van de avond blauw is van al het knijpen haha. Ben net zo angstig aangelegd maar toch lonkt het wel om een keer te kijken.

Ooit als tiener geweest maar toen was het lang niet zo beroemd en eng.

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik ga ook :D ik ga met een hele groep. Met die groep hebben wij altijd een "stand" met een spooktocht die word gehouden op de camping. Vroeger liep ik altijd mee met de spooktocht maar ivm de kids kan ik nu niet meer mee. Mijn man helpt wel altijd mee. Nu kon ik wel mooi mee want de kids gaan naar mijn ouders.. kunnen we mooi ideeën opdoen voor de spooktocht van volgend jaar :D

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    wij zijn een paar jaar geleden geweest. Super leuk. en als je er op instelt dat er griezels rondlopen schrik je niet zo snel. :)
    Zijn toen niet in de spookhuizen geweest maar gewoon buiten gelopen. Hele leuke sfeer en zeker een must do.

Deel Deze Pagina