Jaja... Het is weer zo ver.. Vroeg donker... In deze periode vind ik het altijd wel fijn om iets leuks om handen te hebben voor 's avonds... Maar ik kan gewoon even niks leuks bedenken.. Dus vroeg ik me af, wat doen jullie zoal op deze donkere avonden?? Wie weet kom ik op deze manier iets leuks voor mezelf tegen
Ga naaien, breien, haken voor je kleintje Lekker op de bank, evt tv nog erbij aan.. Het is dat ik er geen tijd voor heb, maar anders had ik het wel meer gedaan..
Wij hebben besloten vaker te gaan wandelen... Ik heb hetzelfde "probleem". Laat de sneeuw maar komen! Lekker door de sneeuw banjeren.. Heb er nu al zin in!!!
Alvast kerstkaarten maken? Wij houden wel van bordspellen; Stratego, Scrabble.. Lekker huiselijk.. Idd je foto albums bijwerken, lekker een avond film kijken etc..
ik heb alweer boeken aangeschaft daar heb ik, zo lekker in het donker op de bank met me houtkachel aan, altijd weer zin in.
haha doe ik ook graag! Ik forum vaak wat of kijk een tv serie Soms lees ik wat Of begin een goed gesprek met mannetje Misschien een blog bijhouden?, foto's inplakken?(of fotoboek maken) Op zylom hebben ze ook leuke verslavende spelletjes.
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik deze winter eens NIET ga vegeteren op de bank. Dus sport sinds 3 weken 3 keer in de week. Leg de kinderen op bed,trek mn hardloopschoenen aan en ga een halfuurtje hardlopen. Ook zwem ik 1 keer per week. In het weekend film kijken of met vrienden afspreken en die andere 2 avonden heb ik dan genoeg in het huishouden te doen. Zo kom ik dus de winter door!
Boekje lezen, lekker bankhangen, beetje tv kijken en dan vroeg naar bed. Ik ben waarschijnlijk erg lui maar ik moet er niet aan denken om in het donker en de kou naar buiten te gaan brrr
Lekker op de bank in pyjama, deken er bij.. radio (op tv) aan, of mooie serie/programma, boek er bij.. ik vermaak me wel (en vergeet de gordijnen niet dicht te doen en kaarsjes aan) En ja verder idd fotoboeken van de kids afmaken, spelletje op pc.. ik wil van de winter eigenlijk weer gaan pixelen, denk dat ik de winter wel door kom
Nailart! NIks zo leuk om je nageltjes in een gezellige modus te zetten. Elk seizoen een ander kleurtje, verschillende stempeltjes etc.