Zo was het inderdaad niet bedoeld. Ze had zelf ook Halloween spulletjes hangen. Maar ik denk dat ze er op dat moment geen erg meer in had. Het was ook niet bewust bedoeld om haar zo te laten schrikken. Mijn man dacht gewoon even te zwaaien om vervolgens het masker af te zetten.
Wij gaan ook gezellig versieren en knutselen. Ik heb voor het eerst ook wat Halloween versiering gekocht. En zoon en ik gaan meedoen aan een helloween speurtocht in de wijk met een team met klasgenootjes. Dan gaan we ook verkleed. Mijn zoontjes hebben de vleermuis onesie van Zeeman. Erg leuk.
Ik heb er eerlijk gezegd helemaal niets mee en doe er ook helemaal niets aan thuis. Toevallig laatst briefje in de bus gehad om in te vullen van iemand uit de straat. Mag u kind meedoen met langs de deuren gaan; Nee Ben u bereid u huis te versieren; Nee Mogen de kinderen bij u aanbellen; Nee En briefje gauw weer ingeleverd. Ik trek de bel er die avond ook uit. Vorig jaar zo vreselijk geërgerd 4x aanbellen dochter steeds weer wakker ik was er echt helemaal klaar mee en heb een briefje over de bel geplakt met aub niet aanbellen er slaapt een kind. Ben tegen de kinderen die wel aan de deur stonden verder aardig gebleven maar ik was niet blij na de zoveelste keer aanbellen. Dus ik was opzich wel blij dat ze dit jaar in elk geval briefje in de bus deden met deze vragen. Ik ben ook echt niet bereid mijn huis te versieren vreselijk dat spook/ halloween spul. En ik trek die avond ook voor de zekerheid de bel eruit. Lekker in Amerika laten dat halloween haha net als valentijsdag. Met sinterklaas doen we uiteraard vollop mee en met kerst hebben we prachtig sfeervol huis. Maar met die halloween doen we niet mee, sorry is puur mijn persoonlijke mening ik wil er verder niemand mee tegen het zere been stoten altijd doen waar je jezelf het beste bij voelt.
Oh trouwens voor degene die wel halloween vieren bij cd lidl hadden ze oneies met een glow in the dark skelet print erop. Lagen er sinds vandaag. Even als tip
Ik ben vrijdag geweest. Vond het echt heel leuk! Ik was met me schoonzusje en hebben 2 spookhuizen gedaan en de gratis spookhuis (die was ook leuk) We vonden het jammer dat we ze niet allemaal gedaan hebben,waren niet meer te koop. Volgend jaar nemen we ze allemaal en een fastpass.
Ik heb er niets mee. Gelukkig mijn man en kinderen ook niet, we vinden het allemaal vreselijk. Het leeft hier überhaupt niet. Sint Maarten dan weer wel.
Hier ook Sint Maarten inderdaad Ik denk als we hier in de buurt gaan aanbellen met "trick or treat" dat iedereen ons raar aan zal kijken haha.
Nee, vind er echt helemaal niets aan. Vanuit mijn geloofsovertuiging zou ik er ook nooit aan mee doen. En buiten dat vraag ik mij echt af of je je kinderen zoiets wilt meegeven. Als ik zie dat er ook peuters mee doen, volgens mij is dat echt niet gezond.
Kinderen hier vinden Halloween echt geweldig. Hoe enger hoe beter hahaha. Beide jongens hebben hun eigen pakken uitgekozen. De een was een spook en de ander een skelet ( die van lidl). Vrijdag een feestje gehad hier thuis en alle kinderen kwamen verkleed. Gaan we ook ieder jaar doen.
Hier donderdag naar de halloween night in toverland geweest en vrijdag naar de Happy Halloween (jaarkaart). Verder niet zo heel veel mee behalve dat ik halloween jarig ben
Ik ben erg benieuwd wat je er '' niet gezond '' aan vind. Mijn zoontje van 5 bijvoorbeeld vind het helemaal geweldig, samen met zijn vriendjes zich verkleden als een vampier of zombie. Ze zingen liedjes, spelen samen met elkaar, hebben de grootste fantasie, knutselen samen. Wat is daar niet gezond aan? We hebben in de avond lekker broodjes afgehakte vingers gegeten ( broodje knakworst die ik had gesneden in de vorm van een vinger ) en daarbij hadden we gebakken mummies ( knakworst omwikkeld met bladerdeeg ) dat is toch humor? Gewoon lekker je fantasie de vrije loop laten gaan. Ik kan begrijpen dat mensen er niet iets mee hebben maar het '' Niet gezond '' noemen vind ik overdreven. Sorry
Ik vind het helemaal niet onschuldig. We leren onze kinderen fatsoensnormen en dan zouden we een spelletje gaan spelen met afgehakte vingers en skeletten. Ik geloof namelijk dat kinderen aan zulke dingen gewend kunnen raken en ik vind de dood niet iets om de draak mee te steken. Voor de dood moet je eerbied hebben en door die griezeldingen volgens mij zou een kind dr nog wat van oplopen. Krijgen jullie kinderen er geen paniekaanvallen van?