Halloween, wie doet er ook iets mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 6 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzuster

Nachtzuster Actief lid

20 sep 2016
    140
    0
    16
    Ziekenhuis
    Zo was het inderdaad niet bedoeld. Ze had zelf ook Halloween spulletjes hangen. Maar ik denk dat ze er op dat moment geen erg meer in had. Het was ook niet bewust bedoeld om haar zo te laten schrikken. Mijn man dacht gewoon even te zwaaien om vervolgens het masker af te zetten.

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Wij gaan ook gezellig versieren en knutselen.
    Ik heb voor het eerst ook wat Halloween versiering gekocht.
    En zoon en ik gaan meedoen aan een helloween speurtocht in de wijk met een team met klasgenootjes.
    Dan gaan we ook verkleed. Mijn zoontjes hebben de vleermuis onesie van Zeeman. Erg leuk.

3. Ah sorry, dan heb ik dat helemaal verkeerd opgevat!

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb er eerlijk gezegd helemaal niets mee en doe er ook helemaal niets aan thuis.
    Toevallig laatst briefje in de bus gehad om in te vullen van iemand uit de straat.
    Mag u kind meedoen met langs de deuren gaan; Nee
    Ben u bereid u huis te versieren; Nee
    Mogen de kinderen bij u aanbellen; Nee
    En briefje gauw weer ingeleverd. Ik trek de bel er die avond ook uit. Vorig jaar zo vreselijk geërgerd 4x aanbellen dochter steeds weer wakker ik was er echt helemaal klaar mee en heb een briefje over de bel geplakt met aub niet aanbellen er slaapt een kind.
    Ben tegen de kinderen die wel aan de deur stonden verder aardig gebleven maar ik was niet blij na de zoveelste keer aanbellen. Dus ik was opzich wel blij dat ze dit jaar in elk geval briefje in de bus deden met deze vragen. Ik ben ook echt niet bereid mijn huis te versieren vreselijk dat spook/ halloween spul. En ik trek die avond ook voor de zekerheid de bel eruit.
    Lekker in Amerika laten dat halloween haha net als valentijsdag.

Met sinterklaas doen we uiteraard vollop mee en met kerst hebben we prachtig sfeervol huis.
    Maar met die halloween doen we niet mee, sorry is puur mijn persoonlijke mening ik wil er verder niemand mee tegen het zere been stoten altijd doen waar je jezelf het beste bij voelt.

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Oh trouwens voor degene die wel halloween vieren bij cd lidl hadden ze oneies met een glow in the dark skelet print erop. Lagen er sinds vandaag.
    Even als tip

6. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Nee! Ik ben principieel tegen het feest.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Walibi Fright Nights is echt kut. Doe ik nooit meer. Zonder van het geld.

8. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd: waarom?

9. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik ben vrijdag geweest.
    Vond het echt heel leuk!
    Ik was met me schoonzusje en hebben 2 spookhuizen gedaan:D en de gratis spookhuis (die was ook leuk)
    We vonden het jammer dat we ze niet allemaal gedaan hebben,waren niet meer te koop.
    Volgend jaar nemen we ze allemaal en een fastpass.

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik heb er niets mee. Gelukkig mijn man en kinderen ook niet, we vinden het allemaal vreselijk. Het leeft hier überhaupt niet. Sint Maarten dan weer wel.

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    Nee heb er niks mee en m'n kinderen zeuren er ook niet om

12. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook Sint Maarten inderdaad :) Ik denk als we hier in de buurt gaan aanbellen met "trick or treat" dat iedereen ons raar aan zal kijken haha.

13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Haha precies.

14. hollandsenieuwe

hollandsenieuwe Niet meer actief

Nee, vind er echt helemaal niets aan. Vanuit mijn geloofsovertuiging zou ik er ook nooit aan mee doen.
    En buiten dat vraag ik mij echt af of je je kinderen zoiets wilt meegeven. Als ik zie dat er ook peuters mee doen, volgens mij is dat echt niet gezond.

15. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik heb al helemaal zin in morgen! Alle decoratie en snoepjes liggen klaar :D

16. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Kinderen hier vinden Halloween echt geweldig. Hoe enger hoe beter hahaha. Beide jongens hebben hun eigen pakken uitgekozen. De een was een spook en de ander een skelet ( die van lidl). Vrijdag een feestje gehad hier thuis en alle kinderen kwamen verkleed. Gaan we ook ieder jaar doen.

IMG_6661.jpg

17. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Hier donderdag naar de halloween night in toverland geweest en vrijdag naar de Happy Halloween (jaarkaart). Verder niet zo heel veel mee behalve dat ik halloween jarig ben

18. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Nee ! en ga ik ook niet doen doen.
    Wij vieren sint maarten

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik ben erg benieuwd wat je er '' niet gezond '' aan vind.

Mijn zoontje van 5 bijvoorbeeld vind het helemaal geweldig, samen met zijn vriendjes zich verkleden als een vampier of zombie. Ze zingen liedjes, spelen samen met elkaar, hebben de grootste fantasie, knutselen samen. Wat is daar niet gezond aan?

We hebben in de avond lekker broodjes afgehakte vingers gegeten ( broodje knakworst die ik had gesneden in de vorm van een vinger ) en daarbij hadden we gebakken mummies ( knakworst omwikkeld met bladerdeeg ) dat is toch humor? Gewoon lekker je fantasie de vrije loop laten gaan.

Ik kan begrijpen dat mensen er niet iets mee hebben maar het '' Niet gezond '' noemen vind ik overdreven. Sorry

20. hollandsenieuwe

hollandsenieuwe Niet meer actief

Ik vind het helemaal niet onschuldig. We leren onze kinderen fatsoensnormen en dan zouden we een spelletje gaan spelen met afgehakte vingers en skeletten.
    Ik geloof namelijk dat kinderen aan zulke dingen gewend kunnen raken en ik vind de dood niet iets om de draak mee te steken.
    Voor de dood moet je eerbied hebben en door die griezeldingen volgens mij zou een kind dr nog wat van oplopen. Krijgen jullie kinderen er geen paniekaanvallen van?

Deel Deze Pagina