Halloween

Discussie in 'De lounge' gestart door MissRedDragon, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier heb ik mijn huis versierd en voortuin/voordeur.
    Ik wilde dit jaar een Halloween kinderfeest houden maar door drukte en verplichtingen op het werk lukt dat dit jaar niet. Maar wil zeker volgend jaar iets doen (ook voor de buurt). Nu lopen ze Sint Maarten op 11 november.

Ik vind Halloween erg leuk. Niet per sé het superenge. Er worden hier in de omgeving een aantal dingen gedaan dus even kijken wat we gaan doen.

2. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    #22 Mireia, 27 okt 2014
    Laatst bewerkt: 27 okt 2014
    Ik vind dat wel leuk. Op een kindvriendelijke.wijze als de hele buurt er aan zou doen. Maar hier doen ze daar ook niet aan helaas. Zijn het vaker de nieuwbouwwijken die daar wel wat aan doen?

Ik weet nog dat ik bij mn vriendin was. Nog geen benul van dat halloween in Nederland ook gevierd wordt op sommige plekken. We zaten gezellig thee te leuten aan keukentafel. Waar keuken aan de voorkant zit dus waar mensen voorbij lopen. En ze heeft van die ramen die van grond tot plafond gaan. Pikdonker als je naar buiten kijkt en geen mens te bekennen die avond.

Ineens. Bam bam bam. Geram op het raam.

Wij draaien verschrikt naar buiten en daar een jonge gast met een lelijke enge masker. Wij nog harder schreeuwn natuurlijk. En hij bleef.maar.kijken. Mijn God. Achteraf wel leuk. We waren ook alleen thuis. En ze woonden er ook pas. Dus nog ook nieuw alles en onwennig.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

+1, dat is weer zoiets wat overgewaaid is vanuit Amerika en elk jaar hier ook meer opgeblazen wordt helaas, ik geef er werkelijk niks om en zal er ook nooit aan meedoen. Heb wel wat snoepjes in huis gehaald voor de kinderen uit de straat mochten ze dit jaar wel langs willen komen, is andere jaren gelukkig niet geweest.

4. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.601
    1.059
    113
    Hier
    Mijn vriend gaat helpen in Maarssen. Het klinkt heel leuk wat ze daar gaan doen.
    Een griezeltocht door een park.

5. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Eigenlijk helemaal mee eens, alsof er hier niet al genoeg feesten zijn :p Maar ieder zijn ding natuurlijk, maar moet eerlijk zeggen hier speelt het volgens mij ook niet, nog nooit iemand aan de deur gehad.

6. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik vond Halloween erg leuk! Hier gaan de kinderen uit de buurt langs de deuren en ik ga halloweensnoep maken.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik blijf lekker binnen, maar ik stream in cosplay i.p.v. 'mezelf'. :)

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Word hier niet aan gedaan :)

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    wij doen er niks aan..

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik weet dat ze hier in de buurt ook langs de deur gaan.

Maar wat zeg je eigenlijk als je opendoet??
    Vorig jaar zei ik iets van 'ik ga even een snoepje voor jullie halen', maar kwam er nogal lullig uit vond ik:)

Dus wat zeg ik na 'Trick or treat'?

11. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik heb altijd een schaal met snoep bij de deur staan, en zeg hoe mooi of eng ze er uit zien.

12. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier gaan we eerst trick or treaten en daarna ga ik met een vriendin uit in het centrum van London.

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik woon op een compound met veel Amerikaanse invloeden. Dus ja, hier wordt het groots gevierd. Er is eerst een Halloweenparty voor de kids en dan vanaf 18.00 Trick or treat tocht langs de huizen. Mijn oudste gaat als skelet, mijn tweede als brandweerman met vampiergebit en baby krijgt een pompoenenpak aan. Helemaal leuk!

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Mijn dochter zit op een internationale school dus op school wordt het gevierd.
    Ze gaat verkleed als vampiermeisje.
    Ik ga met een vriendin naar een Halloween party met circus thema.

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hier wordt helemaal niet aan Halloween gedaan. Ik heb wel elk jaar snoep in huis voor het geval dat er kinderen aan de deur komen. Ons huis wordt wel versierd.

De 8e viert mijn zoontje zijn 5e verjaardag. Niet helemaal met Halloween thema, maar wel 'griezel' thema. Spinnen, spoken en vleermuizen dus. De heksen en pompoenen laat ik weg, mede vanwege de Christelijke achtergrond van sommige kindjes, die komen.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik vind het erg jammer maar hier wordt er helemaal niks aan gedaan :(
    Vorig jaar had ik wat versieringen maar daar hield het wel mee op.

17. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Hier in de randstad wordt er weinig aan gedaan, maar bij ons in de straat wel. De kinderen gaan verkleed langs de deuren geloof ik. Zaterdag heeft mijn dochter een Halloween disco waar ze heen gaat met een vriendinnetje. Ik moet alleen nog een verkleedpakje hebben... Iemand een idee waar ze dit verkopen?

18. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Ik ga naar de bios in Antwerpen, daar worden heel de nacht enge films gespeeld en daar heb ik stiekem helemaal geen zin in want dat vind ik doodeng :eek:

19. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Bij de action hebben ze goedkope halloween kostuums.

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Xenos had nu ook op veel producten 50% korting. Lag in Eindhoven nog best veel.

Hier komen de kinderen langs de deur. Je moet je in onze wijk daar voor opgeven. Je krijgt dan een plaat om op te hangen voor het raam.
    Ook hebben de huizen die mee doen het huis versiert. Ik ga niet verkleed maar veel mensen doen dat wel.
    Ook hebben de kids hier nog een spooktocht.

Deel Deze Pagina