Om maar even in de spirit van het topic waar schaam jij je voor te blijven. Ik ben trots op mijn kinderen mijn man en mezelf dat we zo ver gekomen zijn ondanks alle tegen slagen! En nu jullie!
Ik ben trots op mijn kinderen Ik ben trots op het feit dat ik 5 dagen werk, studeer met goede resultaten en toch elke dag mijn kinderen uit school kan halen, ze naar hun sporten breng enz. Ik ben trots op mijn lichaam, heb het geluk lang en slank te zijn zonder al te veel moeite.
Ik ben ontzettend trots op mijn dochter die na een heftig schooljaar vorig jaar, nu de draad weer heeft opgepakt op een nieuwe school. En op mijn grote knul die ondanks zijn autisme het tot nu toe hartstikke goed doet op een reguliere middelbare school.
Een simpel antwoord mijn twee prachtige kinderen daar ben ik echt trots op dat ze in mijn buik hebben gezeten dat ze in mij gegroeid zijn ja dus heel simpel ben super trots op mijn kinderen die ik heb kunnen krijgen. Voor de rest ben ik niet ergens echt trots op.
Op m'n zoontje. Op m'n baan. Op m'n huis. Op het behalen van mn opleidingen. Op mn lichaam na de zwangerschap. Op mn lange vriendschappen. Op mn man. Best trots persoon dus!
Ik ben rete trots op mijn man omdat; hij een maand na zijn ontslag alweer een nieuwe baan had (failliessement). Hij heeft nu een baan waar hij het gigantische naar zijn zin heeft, en ze zijn super tevreden met hem! Dankzij mijn man hebben we het nu goed en kan ik thuis zijn voor de kids ☺️. Dat hadden we 2,5 jaar geleden nooit verwacht toen hij zijn baan verloor
Ondanks dat ik zelf vind dat ik nergens wcht goed in ben, ben ik gevraagd voor mijn nieuwe baan zonder enige ervaring te hebben (alleen affiniteit ). Daar ben ik trots op. En natuuuurlijk mn zoon en vriend. Ik heb zo'n leuke zoon en vriend, nooit gedacht ooit zo ver te komen
Ik ben trots op mezelf en hoe ik ondanks veel tegenslagen in het leven sta. Ik red me prima met mijn 3 kindjes in mijn eentje en ik geniet erg van ze. Ik ben ook trots op mezelf dat ik een HBO studie ben begonnen en dat het me prima af gaat. En omdat ik ondanks al mijn ex zijn streken nog steeds stevig in mijn schoenen sta
Dat mijn man na een leven vol tegenslagen, naar de psycholoog durfde te stappen en keihard aan zichzelf heeft gewerkt
buiten man en kinderen om: dat ik zonder hulp van wie of wat dan ook ruim 35 kilo ben afgevallen en een gezonde leefstijl er nu op na houd ik onlangs weer met een studie ben begonnen waarbij ik voor mezelf wil beginnen. ik een ijzeren discipline heb
stipt op 1 op mn gezin daarnaast ben ik trots op mijn man en mij dat we heel veel zware tegenslagen doorstaan hebben en altijd geloofd hebben in elkaar en nog steeds samen zijn.
Ik ben heel trots op mezelf en op het leven dat ik nu heb Zoveel gedoe gehad vroeger, maar nu heb ik eindelijk rust Ik heb een man die super goed voor me is waar ik van hou waar ik op kan bouwen die me niet in de steek zou laten en die me steunt in alles wat ik doe, ik ben gewoon gelukkig en zie mn toekomst zonnig tegemoet,dat was vroeger wel anders☺️
Natuurlijk ben ik trots op mijn man en kinderen. Maar vorige week kreeg ik te horen van de psycholoog dat ze nog nooit een volwassen persoon met BPS had gezien die haar leven zo goed op de rails heeft en het zo goed doet dat ze zelfs gezegd heeft dat het hele etiquette er bij mij af gehaald kan worden en ik gewoon Wachtend ben. Daar kon ik serieus een traan om laten na 10 jaar keihard knokken zonder medicatie en therapieën ben ik er zelf gekomen!
Natuurlijk trots op mijn dochter Daarnaast mijn vriend die na 1.5 jaar het eindelijk zo ver heeft dat ie verder mag gaan groeien in het bedrijf waar die werkt. En dat ie nu eindelijk kan gaan doen wat die zo graag wilt.
Ben zo trots op mijn geweldige vriend & dochter! En ondanks dat we het niet altijd even makkelijk hebben gehad, we zijn samen sterker dan ooit!