Allereerst: ik hoop dat iedereen fijne Kerstdagen achter de rug heeft! Wat gaan jullie doen met die rits vrije dagen? Moet je werken of heb je een lange tijd verlof? En ga je iets leuks doen? Mijn man moet werken op kantoordagen, dus vandaag, maandag en dinsdag moet hij werken. Ik heb mij een goede week verlof opgenomen. Op de dagen dat hij vrij is gaan we er op uit. De dagen dat ik alleen ben geef ik toe aan wat vroege nesteldrang, ben vandaag begonnen met mijn normale kleding te wassen en op te bergen. De positiekleding gaat dan de kast in, en zo komt er dan wat ruimte in de toekomstige babykamer. Het is nu een complete zooi... Dus het werd echt tijd. Ook de badkamer en de slaapkamer moeten er aan geloven deze vrije dagen. Dus het nieuwe jaar fris en opgeruimd ingaan! Ik ben eens benieuwd wat jullie gaan doen (misschien hebben we nog wat aan elkaar).
Af en toe dagje weg en dus wat ondernemen Verder opruimen wassen draaien en strijke Dit gaat ook gewoon door
Vandaag ben ik vrij omdat ik niet op vrijdag werk. Heb maandag een dinsdag wel gewerkt. Maandag week ik nog een dan ben ik de rest van de week vrij. Hier zijn de kinderen om vrij dus dat ben ik vooral druk mee. Zo naar de manege want paardrijden van de middelste gaat gewoon door. Vanmiddag met de meiden en bakkie doen bij een vriendinnetje van de jongste die zijn verhuisd. Verder moet ik dringend opzoek naar een nieuw servies dus dat ga ik nu ook achteraan volgende week.
Wat leuks doen met de kindjes van bos tot bioscoop . Verder koekjes bakken, opruimen en spelletjes doen. Heel de dag binnen zitten en niks doen nee dat gaat niet lukken. Man is weer werken en ik ga vandaag boodschappen doen en na oliemeulen
Ik ben vandaag en maandag vrij. Dinsdag werk ik een halve dag en dan werk ik vrijdag weer. Mijn man is vandaag ook werken. Ik heb geen auto op de dagen dat ik vrij ben en met dit flutweer zal het dus wel een dagje binnen blijven worden. Verder geen idee wat we van het weekend gaan doen. Maandag moet mijn man ook gewoon werken, dus eigenlijk zijn het hele normale dagen. Oh wacht, maandag heb ik met een vriendin afgesproken. Gezellig!
met kerst weg geweest en vandaag lekker thuis aanrommelen. morgen hebben we een verjaardag, zondag vast weer effe wat leuks doen. maandag weer poetsen, dinsdag geen idee iig s avonds visite. woensdag de kerstzooi opruimen en dan is het alweer donderdag... gewoon eigenlijk dagelijkse dingen met af en toe lekker spelen met de kindjes of filmpje kijken of iets bakken ofzo
Met dit r*k weer maar gewoon een dagje thuis. Op de planning staat nog de bioscoop film Frozen en een dagje Efteling
Mijn zoontje gaat morgen voor een kleine week naar mijn zus dus ik ga lekker doen waar ik zin in heb. Stappen, uitslapen, zomaar spontaan de stad in, uit eten....
vrije dagen??? hihi hier twee zieke kinderen sinds 1e kerstdag. lekker weer is het ook niet dus binnen zitten, doen wat ik normaal ook doe. met oud en nieuw naar familie
Rits vrije dagen? Nou in de zorg helaas niet hoor.Maandag gewerkt en 1e op 2de kerstdag slaapdienst gedraaid. Vandaag en het weekend ook werken. Oud&nieuw wel lekker vij
welke vrije dagen? hier word gewoon gewerkt. alleen zondag vrij en dan tot en met donderdag werken. oudjaar tot 18 uu en nieuwjaar om 7 uur beginnen.
Moet gewoon werken. Dit is bij ons juist de drukste tijd van het jaar. Ben taxichauffeur dus veel (oudere) mensen die op familiebezoek e.d. gaan. Had wel de kerstdagen vrij maar moet met oud en nieuw dan werken.
Ik ben lekker drie weken. Man moet, buiten de feestdagen en zijn dinsdag papadag, gewoon werken. Ik ga wat leuke (kleine) dingen met onze dochter. Keertje zwemmen, kinderboerderij (als het nog eens een keer droog wordt). Gaan ook nog een dagje naar de winterefteling. Verder lekker thuis spelen
Op werk hebben wij ook de drukste dagen van het jaar, slagerij. Zou vandaag en morgen moeten werken maar mijn zoontje is al ruim een week aan het hoesten, slijm etc dus naar de ha geweest. Luchtweginfectie, dus ik ben en blijf bij mijn zoontje komende dagen om voor hem te zorgen. Hij drinkt door de benauwdheid niet uit een flesje en geef bv dus ik moet wel. Nu zou ik hem zo ook niet bij de oppas achter laten hoor vind ik ook erg sneu. Maar verder als hij is opgeknapt wordt het naar de stad kleren en schoenen kopen voor de kids van vl, misschien vanmiddag een filmpje kijken. wasje doen, huisje doen dat blijft gewoon doorgaan
Ik heb in totaliteit 2 weken vakantie. We zijn al gaan zwemmen, winkelen, kerst gevierd met de familie, bij mijn oma op bezoek geweest. Verder willen we nog een en ander in huis doen en draait het huishouden inderdaad ook door. Ik heb ook nog entreekaarten voor de dierentuin in Keulen. Misschien dat ik samen met mn zusje daar nog heen ga, maar dat hangt helemaal af van het weer. Die zijn nog even geldig. Zou er nog sneeuw gaan vallen in de Ardennen, dan wil ik daar een dagje heen met dochter en man. Lekker wat sleeën.
Ik heb nachtdiensten. Daarbuiten slaap ik en als ik wakker ben gaan we met de hond naar t bos en lekker ravotten, filmpies kijken etc
Vrije dagen? Ik mag nu 4dagen werken vanaf morgen. Dan nieuwjaarsdag naar wat familie en de dag erna word ons zoontje 2 dus party time.. En tot die tijd werken ene nog eens werken,,