Wie heeft ze al eens gemaakt? Het is echt heerlijk! En gezond! Je gebruikt 1 rijpe banaan en 2 eieren (en een beetje kaneel) That's it! Hier een video van Misslipgloss.nl over de pannenkoekjes: Recept: banaan-ei pannenkoeken - Miss Lipgloss En hier nog het recept van een andere blog: Two Ingredient Pancakes: Bananas and Eggs En een foto van mijn lunch van vandaag
Thnx voor het recept, ga ik zeker even proberen binnenkort daar mijn dochtertje nooit wil eten en alleen maar pannekoeken wil.
Hier ligt nog een overrijpe bannan op de fruitschaal. Morgen maar proberen met prinsje! Bedankt voor de tip en het recept.
Ik zag het ook op misslipgloss idd, staat voor komende week op de planning want het lijkt me heerlijk! En je foto ziet er ook héérlijk uit
Hmm ziet er lekker uit! Ik maak ze van havermout, ei en appelmoes. Ook erg lekker en gezond. De kids zijn er dol op!
De kinderen vinden hem hier heerlijk de jongste wou d'r banaan niet opeten.. Is het mama toch gelukt haha
Doe je dat dan zonder melk, echt alleen rijpe banaan en ei, dat is je beslag? Ga ik ook een keer proberen!
Oh dat ziet er super lekker uit ga ik ook een keer maken. Heb toevallig bananen liggen ga het denk ik morgen eens proberen