Ik heb iets gekocht op marktplaats prijs afgesproken ,ging allemaal prima rekeningnummer ontvangen adres doorgemaild enz Krijg ik vandaag een mail (ze had een veel hoger bod gehad vandaag) Kort samengevat: Ik heb een veel hoger bod gehad en vind het prijsverschil nu te groot het geld zal ik als je het al overgeboekt hebt terugstorten ik laat de advertentie nog staan. Ik vind dit zo asociaal!ben er echt boos om Ik begrijp dat het vervelend is maar stuur me dan een nette mail met dat je het jammer vind dat je er nu meer voor kan krijgen dan hadden we in overleg misschien het bedrag kunnen verhogen oid maar dit Wat vinden jullie?zie ik het verkeerd?
Ja vind ik ook raar, zodra je eenmaal een afspraak met iemand hebt moet je je daar aan houden vind ik.
Ik ben het helemaal met je eens! Ik had vorige week ook zoiets, alleen deze verkoper gaf zelf aan dat verkocht verkocht is. Scheelde hier maar 1,50 maar op een nieuw broekje a 5,- is dat veel.. Ze vroeg niet eens of ik mee omhoog ging.. Risico van te vroeg akkoord gaan..
hte is idd niet netjes. maar wat kun je er verder nog aan doen? ik zou iig al blij zijn dat ze tenminste mn geld nog terugstort. want dat is vaak ook nog maar de vraag helaas. begrijp heel goed dat je baalt. ik zou ook zeggen pech, verkocht is verkocht
Ben het ook helemaal met je eens !!! Ik heb ook weleens ergens een bod voor gehad wat 30 euro hoger lag maar afgesproken is afgesproken en ik heb de mensen altijd laten komen Zo heb ik ook een keer gehad dat iemand anders 50 euro meer bood als mij ik heb toen gezegd dat ik hem echt graag wou en of we nog over de prijs konden praten maar dat was niet nodig ik kon de babykamer gewoon voor afgesproken prijs ophalen was daar dus ook echt heel netjes
Dit vind ik best schandalig. Ik was met een bod akkoord gegaan en daarna kreeg ik een hoger bod. Diegene waar ik het aan had verkocht heeft toen de prijs verhoogd. Dat vond ik toen wel erg aardig. Zo kan het dus ook.
Vind het niet kunnen overleg dan even of zo. Zelf ook een keer gehad met een telefoon. Hadden een prijs afgesproken en ik zou hem ophalen. Dus volgens afspraak kom ik daar aan de deur is hij al verkocht aan iemand anders omdat die meer had geboden. Dus ik voor niets gereden en ook nog niet eens netjes te woord gestaan want haar zoontje van 16 moest het maar zeggen tegen mij. Ze wou zelf niet bij de deur komen. Ik hoop dat als je het geld al over hebt gemaakt netjes terug krijgt, vertrouw dat nooit zo je hoort zo vaak van die oplichtingszaken, ben daar heel voorzichtig in.
Ik vind ook verkocht is verkocht. Misschien voor de volgende de keer ook meteen met verkoper afspreken. (al weet je nooit wat voor mensen je voor je hebt).
Het is inderdaad aso. Ik heb het ook weleens gehad. Super blij met een jasje voor mijn dochter. Prijs afgesproken en heen en weer gemaild. Krijgt madam een ander bod en wordt ze ineens onaardig en bot. Grappig was wel dat de advertentie er na 4 weken nog op stond, dus de andere koper zal afgehaakt zijn.
Ik ken het helaas. Had een mooie halfhogerslaper voor me meisje gezien. Geboden krijg ik een mail dat ik hem mag ophalen. Dus ik me meisje blij maken dat we haar nieuwe bed gaan halen. Belt ze een halfuur voor tijd op, dat hij al is opgehaald door iemand die meer had geboden. Na jaaaaaa....ik was in staat om daar heen te gaan, maar ja daar bereik je niks mee. Maar ik zat wel met een verdrietig meisje!
Ik heb het met kinderwagen gehad iemand bood erop en wilde kijken gereageerd maar hoorde al 1,5 dag niks, kreeg ik van iemamd anders een mail dat ze die dag nog wilde kijken, ben ik mee akkoord gegaan maar kreeg daarna een mail van die ander met welke dag ze wilde kijken.. Tja misschien niet helemaal netjes maar heb te vaak gehad dat ik niks meer hoor!
Zeker aso hoor! Ik heb het zelf ook gehad met iets wat ik verkocht had, nouja helaas, dat is het risico van het vak. Wat ik wel vervelend vind is dat als iemand helemaal akkoord is, adres heb ik al en mijn rek nr gegeven, dan helemaal niks meer horen. Dus als ik ong 2 dgn niks meer hoor van een koper ga ik ook op anderen in ..
Verkocht is verkocht. Heb zelf ook wel eens gehad dat ik dan toch nog een hoger bod kreeg op iets wat ik te koop had staan. Ja, jammer voor mij dan dus
Hangt er vanaf wat het verschil ik kwa bod als het 50 euro is vind ik dat als verkoper echt te veel geld om te laten schieten ... maar ik zou wel een net berichtje sturen van zou jij 50 euro meer willen betalen? zodat diegene nog een keuze heeft heb dit wel een keer gedaan bij iemand scheelde 100 euro het bod wat eroverheen ging heb toen ook gemaild dat ik het geld terug ging storten maar wel mijn excusses aangeboden (ze wou niet 100 euro meer bieden trouwens)