Hallo Ik vraag me best wel af hoegroot 6pond is Mijn vk schat dat mijn kleintje nog iets kleiner dan 6 pond zal zijn Maar hoeveel cm zal dat zijn ?
Zegt niks over de lengte, maar gemiddeld zijn beebjes zo tussen de 48 en 52 cm. Dus kan alle kanten op.
Dat ligt aan het kindje en natuurlijk aan zijn/haar genen. Dat kan je vooraf niet weten denk ik. Ik dacht dat de meeste baby's bij de geboorte ongeveer 50 cm zijn....maarja, je zal maar net een lange kof korte hebben Nog even en je weet het! Elmo
Ooh zoo.. Ja de vk zij dat ze wel klein is Ik was zelf 42 cm groot toen ik geboren werd toch bedankt voor het reageren
Mijn dochter was net een 6 pondje en 48 cm een super kleintje dus, maar daar kunnen ze eigenlijk niet echt iets over zeggen, tis meer een schatting. Ze zeiden dat mijn dochter een lange meid zou zijn, nou dat was verre van dat.
6 pond is niet heel groot/dik. Het nederlands gemiddelde ligt op zo'n 7,5 pond. Met 6 pond hebben ze wel ruim voldoende reserves om door de eerste week heen te komen hoor, maak je daar geen zorgen over In sommige landen is het gemddelde zelfs nog lager dan de 6 pond!
alicia was 46cm en 3160gr dus een kleintje. schade was snel ingehaald en nu is ze ruim 8 kg en 67cm. alicia was trouwens erg klein door een prop in de navelstreng en hierdoor gingen alles wat ze kreeg in de buik naar vetreserves toe en niet naar lengte. ze was echt een kleintje dikkertje in mijn ogen maar ben van de week op kraam visitie geweest bij een baby van 8 pond sxhrok me dood wat een reus is dat zeg in mijn album ( pagina 2)staat 1 foto waarop ze net aangekleed was en ze draagt daar maatje 50 en het was nog veel te groot
Amber was 2960 gram (bijna 6 pond dus..) en 47 cm. Een mooi klein poppetje.... en nu al weer ruim 5kg