Tja.... twijfel alom.... Ben vanaf maart gestopt met de pil, sindsdien stipt elke 28 dgn ongi geworden. Tot de laatste keer, toen was het ineens 26 dagen en nog niet eens veel bloed verloren. Nu zou mijn NOD waarschijnlijk of afgelopen donderdag zijn (cyclus van 26 dgn) of vandaag, zaterdag (28 dgn). Maar.... afgelopen woensdagmiddag zag ik ineens best veel bruin in mijn onderbroek, dacht dat mijn ongi zou doorzetten. Maar de dag erna bleef het uit: getest, negatief. Tot op heden helemaal niets, geen krampen, niets dat aanleiding geeft dat ik ongesteld moet worden. Misschien een heeeeel klein beetje bruin op wc papier. En een temp die vrij hoog was vanochtend: 36,9.... maar voor alle zekerheid getest: negatief. We hadden een time out om toch dit jaar nog even te wachten... maar ik ga nu wel rare dingen denken hoor Wie kent dit???
Ik heb dit eigenlijk altijd.. kan zijn dat hij nog ineens doorzet! bij mij kan dit dagen duren. groetjes
Terese..... eeuuhm tsja wat kan ik zeggen, het klinkt natuurlijk wel heel spannend. heb je dat normaal nooit dat bruinverlies? Ik heb het ook nooit, meestal is mijn laatste dag van mijn ongi bruinverlies. ik weet ff niet of ik voor je moet duimen of niet wil je nou wel of toch liever wachten? veel liefs Angela
Nee ik heb het niet zoals nu gehad. Vandaag dag 29 en nog steeds geen ongi. Test negatief, maar een temp van 36,8, gisteren 36,9. Dus ongi zit er ook nog niet in, omdat ie anders lager had moeten zitten.