Overgeven?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door goddess tear, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi, ik vroeg me gewoon af, wie er allemaal last heeft van overgeven.

Ik ben namelijk van de een op de andere dag in een soort kotsmachine veranderd.Niet fijn.
    Er stond ook op een site dat als je vaak misselijk bent en moet overgeven, je meer kans hebt op een tweeling.Zal wel weer niet waar zijn.

Maargoed, ben ik de enige of zijn er meer mensen die deze "vreugde" met mij delen?

Groetjes, Samira

2. annegie

annegie Actief lid

6 sep 2006
    102
    0
    0
    huismoeder
    heerenveen
    hai

ik ken een vrouw die ook 24 uur per dag op de wc zat te @#$%.
    maar was gewoon zwanger van 1 kindje van een jongetje en bij de eerste 2 kindjes allebei een meid had ze nergens last van.

het zal wel een bakkerspraatje zijn maar wellicht kan je een jongetje krijgen. want bij alle vrouwen die ik tot nu toe ken en zwanger waren van een jongetje moesten !@#$%^ en van een meisje hoefden ze niks.

maar ik hoop dat het !@#$%^&* bij jou snel overgaat en dat je kan genieten van je zwangerschap

groetjes annegie

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    ik heb 7 weken lang iedere dag moeten overgeven maar ik ga geen tweeling krijgen dus... :D
    Sinds een weekje gaat het beter maar gisteren kwam de spaghettie er meteen uit!

Ik ben enorm vermagerd omdat ik niks meer binnen kon houden :(

Maar ik ben zoooooo blij dat het nu beter gaat en ik binnekort terug kan gaan werken en niet meer in de zetel moet liggen!

Dus er komen beter tijden,hou vol :D

4. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    ik heb in mn zwangerschap ook veel overgegeven heb 2x in het ziekenhuis gelegen omdat ik uitgedroogd was maar kheb een MEISJE gekregen.
    hoop dat het snel overgaat voor je want tis geen pretje
    groetjes munt

5. Ok, bedankt! Het schijnt dat dit nog maanden zo door kan gaan. Ik hoop dat ik er binnenkort vanaf ben, want ik ben al veel te licht, en ik moet niet nog meer af gaan vallen.

Bedankt voor jullie reactie!

6. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    ja het gaat over na paar maanden maar tkan ook eerder.
    Maar als je teveel overgeeft zou ik wel even naar vk gaan met urine want ik heb eigenlijks te lang gewacht de 2 keer was heel erg uitgedroogd en moest toen gelijk naar het ziekenhuis

7. Ow ok, goed dat je het zegt!
    Nouja, ik drink nu gelukkig wel veel, ik heb de laatste tijd zo'n dorst.

Ondanks dit alles ben ik zo blij met mn kindje!
    Tussen mijn %^*#! buien door ben ik helemaal happy, ik vind het zo leuk!

8. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik ben tot nu toe helemaal niet misselijk geweest,ik ben 1 van de gelukkige,want het lijkt me geen pretje.

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ben van alletwee enorm misselijk geweest.
    Met de 1e was het precies met 3 maanden over en nu van de ze ben ik het nog met vlagen.
    Meestal gaat het over.

Deel Deze Pagina