Jeetje... miskraam gehad in dec, nu weer voor eerst ongesteld geweest, mijn lichaam is er klaar voor.. zit tegen eisprong aan, eindelijk weer een kans? Nee, mannetje door de rug gegaan! Kan niet meer op of neer, wordt dus niks met klussen nu.. verdorie.. weer een maand wachten!
He Laatje wat zonde van deze ronde das echt pech hebben had je verhaal gevolgd vond het heel erg van je miskraam toen. Op naar de volgende ronde dan maar maar snap dat het een enorme teleurstelling is voor je. Succes jennie72
Fijn hè dat soort dingen, ik in de tweede ronde na mk (1e ronde verboden zwanger te worden hier) op vakantie naar Nederland met de auto. Rond de goede periode waren we op de terugweg, sliepen bij schoonouders in Parijs in een huis wat zoveel herrie maakt als een caravan en toen we thuis waren feestje van baas die werd 40 + zo moe van al het reizen, dat er niks van gekomen is. Deze maand goed geklust normaalgesproken....Maar ken het las het anders is (kan hij echt niet bewegen?Anders ga je er toch op zitten? )
Hij heeft het toch gister met pijn en moeite voor elkaar gekregen, arme mannetje.. Ik keek ook zo bedroefd, hij heeft zich er over heen gezet. Hopelijk heeft het succes gehad. Ff ander vraagje: ik heb sinds zondag slijmverlies, gister glad, en vandaag ook nog steeds veel slijm, glad en glibberig.. Waneer heb je nu je ei? Na deze 'slijmerige' periode, in het midden of ervoor? Ik kan het nergens duidelijk op schrift vinden..
Ik hoop dat het niet voor niks is geweest dat hij gister als nog van bil is gegaan terwijl hij last heeft van zijn rug. Wens hem maar beterschap, en ik zal voor je duimen dat het raak is.
Kan niet meer op of neer ....... wat heb je dat toch weer passend omschreven hihi! Maar da's balen hoor, voor jullie allebei, rug weet ik helaas alles van, heb er inmiddels 2 spoedhernia operaties opzitten. Ik hoop dat ie gauw weer op de been is en jullie gauw wel weer op en neer kunnen (haha)!