Hoi, Ik ben nu heerlijk aan het genieten van mjn verlof,ik heb gekozen,6 weken voor en 10 weken na,maar hoe zit dat dan als je pas in week 41 of 42 beval,heb je dan nog recht op 10 weken na...? Groetjes,
Hoi hoi, Als je kiest voor 6weken zwangerschapsverlof vooraan. Heb je altijd recht op 10 weken bevallingsverlof er achteraan. Ongeacht of het kindje later geboren wordt. Dus als het kindje 2 weken te laat is, heb je nog steeds 10 weken vrij na de bevallings datum. Dus totaal 18 weken! Groetjes!
Dan hou je nog steeds in totaal16 weken verlof. 1e 6 weken zijn zws verlof, de weken direct na je bevalling zijn bevallingsverlof. Zie op de site van Postbus 51: http://www.postbus51.nl//index.cfm?vid= ... faultintro
Nope dat is gewijzigd.... postbus 51 left het goed uit. als je 4 weken van te voren stopt en dus rekent op 12 weken na de bevalling, en je bevalt twee weken te laat. dan heb je nog steeds recht op 12 weken na de bevalling. dus laat je VK de uitgerekende datum zo vroeg mogelijk zeten, des te meer vakantie heb je
Da's handig om te weten Wannabe, ik ging er ook nog vanuit dat je dan gewoon je 16 weken had in plaats van je geplande weken. Goeie tip, Thanx! Liefs, Jo.