Halve Miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Vlinder1985, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Vorige week maandag had ik een hevige menstruatie, ik heb het zelf niet eerder zo heftig ervaren. Ik ben aan de diana pil en werd gewoon op de verwachte dag ongesteld.

Wel had ik het vermoeden dat ik zwanger was, want ik had wel wat kwaaltjes, maar omdat mijn menstruatie er ook aan zat te komen gooide ik het daarop. Nu had ik die maandagavond bij mijn tampon een soort van zakje ontdekt, met daaraan wat sliertjes. Ik heb in totaal 2 dagen hevig gebloed en 1 dag wat bruine afscheiding, daarna niets meer alleen wat witte afscheiding. Nu heb ik sinds die miskraam alleen maar meer symptomen van het zwanger zijn.

Ik heb zojuist een clearblue test gehaald om te kijken hoe ver ik was en of er een echo gedaan kan worden, omdat ik niet weet hoelang ik al zwanger was. Helaas heb ik 13 euro weggegooid omdat ik dacht dat ik heel nodig moest plassen (deed het zelfs een beetje in mijn broek:)) Maar er kwamen slecht een paar druppels uit, dus de test gaf een error.

Kan het zo zijn dat ik een halve miskraam gehad heb?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je op de dag dat je het verwacht ongesteld wordt is de kans op een miskraam niet zo groot. het kan zo zijn dat je een keer meer bloedverlies hebt dan anders, inclusief weefsel. Of het een miskraam was zul je nooit weten, dan had je inderdaad een positieve test moeten hebben, en het is logisch dat je niet getest hebt, want je was niet overtijd.Bovendien is de kans op zwangerschap bij goed gebruik van de pil zo goed als uitgesloten.

Mirjam

3. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    #3 Vlinder1985, 10 sep 2012
    Laatst bewerkt: 10 sep 2012
    Beste Mirjam,

Bedankt voor je reactie.
    Ik heb van dit weefsel ook voor de zekerheid foto's genomen, ik weet niet of jij hier iets aan kan zien?

foto 1 (1).jpg

foto 2 (2).jpg

Bedankt alvast.

Groeten,

Vlinder1985

4. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Als ik het bekijk kan het mogelijk wel een vruchtje zijn geweest. De meeste vrouwen valt dit niet op natuurlijk aangezien je niet over tijd was. Je zal het nooit helemaal zeker weten helaas.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina