beste, Mijn vraag is het volgende. Ik heb hg al vanaf week 5 nu ben ik het echt helemaal zat en kan bijna niet meer. ha kan weinig doen dan alleen misselijkheids medicatie en rust dit heb ik en doe ik ook braaf en er zijn dagen dat het enigsinds gaat maar de meeste dagen gaat het slecht. Ik heb er nu ook nog eens een griep bij te pakken ben nu dus helemaal op. Is dit een rede om het kindje eerder te halen? of heb ik als mama pech en zou ik me helemaal op moeten laten eten? kindje doet het prima
Hoi, Ik neem aan dat er wel getest is op uitdroging bij je? Zo niet vind ik dat dat wel getest moet worden. Als dat allemaal is gedaan en alles is verder goed, kan je helaas niets doen. Is het echt afzien voor jou. Het is voor het kind absoluut niet beter om voor de 37 weken geboren te worden namelijk. Tenzij er echt gevaar is. Groet Evelien
bedankt voor je antwoord. er is wel eens getest op uitdroging maar niet echt recent gaat vandaag met drinken weer redelijk. merk gewoon dat ik het zat ben je antwoord was daarom ook niet wat ik wilde horen maar wel reeel en de waarheid ik zal echt nog even door moeten maar soms weet ik gewoon even niet meer hoe.
Dat begrijp ik heel goed! Als je merkt dat je te weinig vocht binnen krijgt moet je wel weer aan de bel trekken hoor! Je kan het ook vaak aan de urine zien, die is dan heel weinig en heel donker. groet evelien