Hi! Ik slaap momenteel echt belachelijk veel.. Ik lig (uiterlijk) om 22.00uur in bed en kom er om 07.00uur uit. Genoeg geslapen zou je denken.. Helaas.. Rond de middag kak ik helemaal in (en doe ik op vrije dagen ook een dutje wanneer de kleine man slaapt..), en zodra het donker wordt ben ik echt moe en blijf ik op de klok kijken of ik al naar bed 'kan'.. Ik ben bang dat als ik dit door laat gaan ik straks om 19.00uur al in bed lig en dan de volgende ochtend nog moe ben.. Hangt er iets in de lucht of slaap ik gewoon graag veel de laatste tijd ? En wat kan ik er aan doen, want echt gezellig is het niet voor mijn man en voor mij is het ook niet echt een pretje.. Groetjes Neeltje
Ik zou het niet weten ! Ik slaap juist echt bagger de laatste tijd ... Faye ook ,Dus nee hier niks van te merken.. Maar het lijkt me voor jou niet bepaald fijn..
@Napolein; Hoeveelheid licht? Hoe bedoel je dit? @Elle; Dat dacht ik eerst ook, maar het is nu al een week of 2, 3.. @Chantelle; Nee fijn is het niet.. Behoorlijk irritant zelfs! Maar geen idee wat ik eraan kan doen..
Ik heb precies hetzelfde. Als onze kids naar bed gaan om 20u kruipen wij er ook in. Alleen kijken we tv tot wij in slaap vallen soms rond 22u soms later maar soms al om 21u heerlijk. In de middag ook wel eens maar ik hou mijzelf bezig met schoonmaken koken met kids buiten spelen dat soort dingen
Wow sweet zo vroeg al, ik ga ook het liefst 21.00u en dan nog even lezen en anijsmelk mee, heerlijk! maar manlief wil wel eens iets doen s avonds (is niet zo vroeg thuis) en heeft geen zin zo vroeg op bed. Als ik ga voelen we ons allebei zo alleen ben ook altijd bang dat er nog iemad komt, jullie niet?
@Sweetlove80; Ik kan niet eens meer tv kijken.. Ik lig en ben vertrokken.. Mezelf in de middag bezig houden is ook een hele opgave.. Vind je het niet vervelend dat je zo vroeg al slaapt? @Desiree1986; Uhh.. Ik denk het niet? Ik slik al 4 maanden de pil door op advies van de huisarts.. Niet nodig dan om te testen, toch? IK lees net je onderschrift.. Heftig.. Veel sterkte voor jullie.. @Gonnie; Als er iemand komt, hebben ze pech Mijn man ligt ook nooit zo vroeg op bed hoor.. En als ik dan naar boven ga zegt ie wel eens;'Gezellig he, zo'n avondje thuis ' Ik voel me dan zo schuldig, maar als ik 'op blijf' wordt ik alleen maar chagrijnig..