het ligt niet aan de pil.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door WesDaan, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    #1 WesDaan, 12 nov 2010
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
    Hoi Meiden,

Ik weet niet zo goed waar ik mijn verhaal moet neerzetten maar hier het verhaal.
    Sinds augustus dit jaar wordt ik niet meer normaal ongesteld (alleen één dag bruin bloed en dat ook minimaal).
    Ook ben ik niet zwanger.
    Ik slik vanaf vorig jaar oktober weer de pil en toen ging het wel gewoon normaal zoals ik gewent was.

Als ik mijn stopweek heb barst ik van de buikpijn en moeheid.
    Ik ben bij de H.A. geweest maar die zegt, het kan een miskraam zijn, bbzw of het is gewoon zo en je wordt gewoon niet ongesteld.
    En het kan echt niet aan de pil liggen (ondanks ik hem al 10 jaar slik)

Ik snap het niet, het is altijd goed gegaan, ik ben trouw met de pil dus dat kan het ook niet zijn.
    Ik doe netjes na 21 dagen mijn stopweek.

Wie heeft dit ook meegemaakt?
    Het maakt me ontzettend onzeker en ben ook wel bang. Ondanks dat een HA zegt dat het niks is.

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    helemaal niemand??????

3. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Wat een raar antwoord van je HA. Een miskraam of een bbz, dan zou de HA toch actie moeten ondernemen. Zeker bij een bbz want dat kan levensbedreigend zijn.

Kan je niet vragen of je een echo mag laten maken om te kijken hoe het van binnen zit?

4. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Over een bbzw zei ze dat ik goed mijn buikpijn in de gaten moest houden, en ik had verder geen klachten die daar mee te maken hadden.
    Overigens was dit bezoekje denk anderhalve maand geleden.
    Dus mocht k miss zwanger zijn geweest en een miskraam hebben gehad dan had ik het lijkt mij al verloren moeten hebben.

Ik heb er overnagedacht maar het beste is denk ik om met de pil te stoppen en kijken of het dan weer in orde komt, zoniet stap ik weer naar de h.a.
    Als ik op internet kijk zie ik allemaal gekke dingen.
    Maar zwanger ben ik niet heb 4 negatieve testen gehad van verschillende merken dus dat is echt uitgesloten.

Deel Deze Pagina