toen mijn vriendin afgelopen januari ging trouwen, hadden wij ook vooraf een vrijgezellenfeest. 1 vriendin van haar kon het niet betalen, dus hebben wij met zijn allen deels bijgelegd, en zij heeft bepaalde dingen niet meegedaan, zij heeft wel meegegeten, maar het had mij niet uitgemaakt waar ze wel of niet aan mee had gedaan. Ik ben zelf eerder weggegaan, omdat ik moe was (zwanger). Achteraf heeft ieder betaald aan de onderdelen waar die aan mee heeft gedaan, dat vond ik wel netjes. qua prijs vind ik onder de 100 euro voor de hele dag echt meer dan genoeg, ik smijt gewoon niet zo met geld en dat heeft niets met de persoon te maken.
Hier was dat niet echt haalbaar. En ik denk dat dat vaker is. Ik had 25 potentiele deelnemers. Die woonden verspreid in een straal van zo'n 100 km van de bruid. Zie die maar eens allemaal bij elkaar te krijgen op een datum waarop iedereen kan (of in elk geval de meeste) . Verder denk ik dat het met zo'n groep sowieso vrij onmogelijk is om het iedereen naar de zin te maken en ik wist zelf precies wat de bruid leuk zou vinden . Ik wist overigens ook wel dat dat ook voor meeste vriendinnen wel leuk zou zijn - maar overleggen was hier niet echt een optie. Enigszins/grofweg via de mail - maar pffff het was zó al een héle organisatie.