Hallo, Via dit forum probeer ik iemand te vinden die net als ik twee kiezersnede's in zijn voorgeschiedenis heeft. Bij mijn eerste vanwege dwarsligging en bij de tweede was er grote spoed omdat tijdens de bevalling mijn baarmoeder op het oude litteken scheurde. De gynaecoloog riep tijdens de operatie al dat ik nooit meer één wee mocht krijgen. Dat zou betekenen dat bij een derde er zeker weer een keizersnee zal plaatsvinden bij 38 weken. Dit is nu een jaar geleden en ik blijf zo verlangen na een derde kindje. Ik weet dat het misschien niet zo verstandig is. Ik heb zo'n behoefte aan contact met mensen die dit ook hebben meegemaakt of iemand kennen die na zo'n verhaal weer zwanger is geworden. Ik ben al moeder van twee prachtige kinderen en twijfel zo erg of ik er nog één keer voor zou moeten gaan. Juulem
ik had ook naar de gyn gegaan om dit te bespreken ik heb geen ervari ng hiermee maar ik denk dat er wel vrouwen zijn die zwnger zijn van een 3e en ook 2 keizersneden hebben gehad ik hoop voor je dat er wat lotgenoten hun verhaal doen.