las net dat Hema woensdag een extra koopavond heeft met tot 15% korting ook op de internetsite http://www.hema.nl/nl-NL/nieuws/koopavo ... t2008.aspx shopse
Ja kreeg net een klein foldertje bij mijn aankopen bij de HEMA Jammer beetje laat, heb net een berg spullen gekocht.....Nu kijken of ze woensdag alsnog de korting gaan geven??
meestal als je het deze week heb gekocht, dus nog in de ruil periode, ze je toch nog de korting geven...anders breng je het terug en koop je het opnieuw
als ze je idd geen korting alsnog geven, gewoon terugbrengen en opnieuw kopen..(als de kaartjes er nog aan zitten...) Ik ga ook lekker shoppen
zelfs als er geen kaartjes meer zijn en het was een kraam of verjaardagskado nemen ze het nog terug...tenminste hier wel
er zijn blijkbaar meer mensen die 15% korting wel leuk vinden... de site is enorm overbelast, veel foutmeldingen. tsja... ik heb ook een aardige megabestelling gedaan dat is niet een paar tientjes... maar gelukkig wel allemaal dingen die ik anders toch ook gekocht zou hebben