Fisherprice en mattel

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Fiene, Sep 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Hier een hele gave winkel waar ze heel goedkoop spulletjes van Fisherprice en andere mattel producten verkopen.
    Zo hebben wij de Ocean Wonder schommel Deluxe, die hier in de winkel 169,95 kost daar voor 89,95 gekocht! Okay, er komt 15 euro voor het eerste product aan verzendkosten bij, en ieder verder artikel kost 2 euro verzendkosten extra, maar dan nog!
    Ook hebben wij er een schommelstoeltje gekocht dat ook geschikt is voor peuters die bij de Neckermann 69,95 is maar daar voor 49,95!

Ik had afgelopen zondag besteld, geld overgeschreven (internationale overschrijving met IBAN en BIC) en daarnet werd het geleverd! Das dus echt supersnel, zeker omdat het uit Oostenrijk moet komen.
    Je kunt ook met Paypal betalen.

http://www.mattelshopping.at/

2. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    de rainforest muziekmobile & projector in 1 is ook heel goedkoop daar!

3. mobbeltje

mobbeltje Lid

Mar 27, 2008
    55
    0
    0
  4. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Volgens mij is die nog een stuk duurder, die eetstoel is daar 94,95 en bij die oostenrijkers 86,50. Die takealongswing scheelt ook bijna 10 euro. als je maar 1 ding wil hebben kun je inderdaad beter bij die nederlandse shop bestellen ivm verzendkosten, dat is waar.

5. mobbeltje

mobbeltje Lid

Mar 27, 2008
    55
    0
    0
    Het loont zich sowieso om wat te googlen en te zien wat je kunt sparen.
    'k Heb net wat besteld bij www.playtown.nl
    Ik kan het gaan ophalen wat mij weer verzendkosten scheelt (ik woon in de buurt van Simpelveld). Ik heb een babygym besteld, het scheelt 34 euro en 7 euro aan verzendkosten.

Share This Page