iphone nat geworden /in water gevallen..... iemand positief nieuws?

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Hoi hoi

telefoon lag gister op de wastafel.. zoontjes zaten in bad...........mijn oudste wou eruit.. dus ik til hem eruit en droog hem af op de overloop ..... kom ik terug, ligt mijn iphone NAT op de rand...

dus OF hij heeft een bakje water erover gegooid..
    of hij heeft hem in bad laten vallen en snel terug gelegd

anyway hij deed dus niks meer..... ik heb (heel stom achteraf) de lader erin gedaan, omdat hij toen ik hem daar neer had gelegd ook bijna leeg was, ik denk misschien is de batt. gewoon op.

Toen kwam wel dat oplaad batt. in beeld en daarna het appeltje...maar echt aan ging ie niet..

meteen maar lader eruit getrokken en nu in een bak met rijst gelegd..

iemand dit meegemaakt waarbij hij het WEL weer ging doen? kan ik mijn kansen een beetje inschatten..

oh ik baal zo vreselijk.. en VOORAL omdat het mijn eigen stomme schuld is. en nog erger is dat 2 maanden geleden mijn laptop al kapot was gegaan doordat Tom een glas ranja eroverheen gooide..

gaat lekker hier :(

2. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb wel eens gehoord dat bij horloges in koffie leggen goed werkt.
    Met natte iphones heb ik geen ervaring....

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    gewoon even goed laten drogen en vooral niet aanzetten

nadat hij echt goed droog is kan je het proberen

ik heb gevallen gezien waar hij het nog steeds doet
    apple winkel gaan om hem uit elkaar te laten schroeven en te laten drogen is ook nog een optie, wel een betaalde overigens

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Als hij het nu weer gaat doen stopt hij er over een paar maanden vaak weer meer. Hij gaat oxideren van binnen.

5. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    Weet je wat helpt :)

In een afgesloten bakje met rijst leggen. de telefoon moet er wel helemaal in. uitkijken dat het niet in de gaatjes in de toetsel komt, gewoon erin leggen en er rijst op gooien :) en dan geloof ik 4 uur erin laten wel uit zetten natuurlijk :) ..

Ik had pro asist gebeld, en vertelden probeer dit maar eerst, helpt meestal wel. :)

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heb je m niet verzekerd?

Ik zou de bak rijst zeker even proberen

En doe dat soort dure telefoons tegebwoordig verzekeren... Al laat je m 1 keer verkeers valleb ligt ie helemaal in stukken..
    Beetje zonde

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Waterschade dekt een telefoonverzekering niet. Zo kom je te gemakkelijk aan een nieuwe telefoon

8. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Dikke kans dat het wel gewoon onder je inboedelverzekering valt! Mijn zoontje had mijn iphone laten vallen en t schermpje was kapot. Omdat t al een wat oudere is kreeg ik niet het hele bedrag maar toch nog bijna 300 euro terug. Altijd even bellen dus! Dit was trouwens bij interpolis, maar ik weet dat meerdere verzekeringen dit ook gewoon dekken.

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

waterschade wordt bijna nooit gedekt hoor... althans bij ons niet, want ik kreeg de reparatie van mijn laptop ook niet vergoed...

hier gebeuren altijd alleen maar dingen die niet gedekt worden door de verzekering, of medicatie wat niet vergoed wordt door ziekenfonds...

betaal me scheel maar krijg er weinig voor terug :)

10. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Wat vervelend!! Een ruim een week geleden had mijn jongste mijn iPhone mee genomen in het zwembadje nou ik dacht die doet het nooit meer heb hem meteen uitgezet en mijn man had de batterij eruit gehaald is nml niet zo makkelijk bij iPhone met die kleine schroeven. We hebben hem goed late drogen en hij doet het nog. Mijn man heeft gelijk gekeken naar de water schade indicator die zit in de iPhone maar die gaf niks aan. Hopelijk doet die van jou het nog

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

misschien als ik hem nu PERONGELUK laat vallen? hahaha

12. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Accu er direct uit halen en 24 uur in rijst leggen.

13. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hoi toevallig zeg ik hem hem per ongeluk in een potje water gezet hoe dom dacht er niks in zat..Tel deed het nog maar zwart beeld nu gaat hij niet eens meer aan..Gister naar t mobile shop geweest die hebben zn kaart vergroter om me sim gedaan ik hem dus wel in een oude tel kan doen.Helaas staan al me tel nrs er niet op en wat met de foto`s? OOk ik ga het via mijn inboedel proberen hoop dat lukt baal ook zo enorm bahhh..Met de tel zelf valt weinig te beginnen zeggen ze sucses

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb mijn telefoon een paar weken geleden in een emmer dweilwater laten vallen en heb hem toen meteen uit elkaar gehaald (telefoon, accu, simkaart) en alles los in een bak rijst gelegd. Na 24 uur deed hij het weer. Gouden tip!

15. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Het punt is met de IPhone dat ze hem vaak opsturen naar Apple en daar kunnen ze direct zien of ze met waterschade te maken hebben en dat wordt niet vergoed

16. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh de mijne heeft dat wel gedekt. Mijn dochter had er een glas ranja overheen laten vallen. Heb met de verzekering gebeld en van hen moest ik mijn telefoon opsturen zodat ze konden kijken of ie nog te repareren viel. Dit was niet het geval dus kreeg ik een nieuwe van ze. Zonder extra kosten.

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja nee dat zou ik ook nooit doen hoor, ik hou daar niet van...
    met mijn laptop zeiden ook mensen, je moet gewoon zeggen dat iemand anders het heeft gedaan..... maar dat wilden wij niet.... (KARMA haha)

Heb net een gedichtje gemaakt voor mijn iphone

iPhone oh iPhone, ik mis onze mooie tijd..
    het water is je noodlottig geworden
    en oh ik heb zo'n spijt

gegrepen door een handje , een handje oh zo klein
    dat handje liet jou vallen
    en nu mag je er niet meer zijn

Nooit meer in mijn handen
    nooit meer samen in bed
    nee jij moest zo nodig onder water belanden
    en nu is het uit met de pret

:D :D :D :D

18. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    ik had hem wel verzekerd, maar pro assist zei dat dit zowiezo wel zou helpen, anders ben ik best lang mijn telefoon kwijt.

Ik heb de verzekering laatst opgezegd. vind het vervelend dat als er iets gebeurd ik een paar weken moet wachten.

Ga ik liever na zo een winkeltje die het binnen 5 min repareert.
    en zo duur is dat ook weer niet.

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou mijn verzekering wel hoor :)
    En ook als ik m zelf laat vallen..

Kortom als ik m zelf sloop krijg ik gewoon een nieuwe

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Mijn broer had 't van de week ook, alleen die zei dat als je hem dan aanzet terwijl hij nat is, sowieso kapot gaat. Hij heeft hem even uit elkaar gehaald en laten drogen.
    Hij zei dat hij dat niet terug zou krijgen van de verzekering omdat er een soort stickertje in de telefoon zit die verkleurt bij aanraking met water ofzo.. Ik weet er zelf helemaal niets van.

Deel Deze Pagina