Lieve Puzzie....haha, erg hè, zwanger zijn Meid, eet jij ff lekker wat jij wilt, als het maar niet rauw is, is alles prima... Kijk anders ffkes op voedingscentrum daar staat veel info. Maar.......maar je niet te druk hoor, keertje ongezond eten is helemaal niet erg, doe je normaal toch ook!?!? En laat de rest maar lekker zeuren, domme vragen bestaan niet en volgens mij is het forum er juist ook om dit soort vragen ff te deponeren! Trouwens, de andere dames zouden zich misschien even moeten realiseren dat jij 3 jaar bezig bent geweest en jeetje zeg, dan koester je de zwangerschap volgens mij nog veel meer en ben je nog veel banger iets fout te doen, omdat het voor jou als een once in a lifetime moet voelen, ik snap je angst heeeeeel goed!
Krijg trouwens spontaan zin in een hamburger, hihihi...... *hup Jutte, snel de badkamer schoonmaken, misschien dan als beloning ff een mcje vanavond *
Trouwens, de andere dames zouden zich misschien even moeten realiseren dat jij 3 jaar bezig bent geweest en jeetje zeg, dan koester je de zwangerschap volgens mij nog veel meer en ben je nog veel banger iets fout te doen, omdat het voor jou als een once in a lifetime moet voelen, ik snap je angst heeeeeel goed! Wat is dit dan voor antwoord?
Dank je wel meissie! Echt super! Ik denk dat ik liever blijf nu bij mijn nov mama's Daar zitten meiden die mij kennen en weten hoe het kan zijn... Ik kan hier niks mee,en wil geen negatieve gedoe nu om mijn kop... Nogmaals wat zijn er toch super meiden op deze aard!
Nou nou wat een zuurpruimen zeg! Vind gewoon dat iedereen z'n vraag mag stellen hier. Voor de één is het mss een onzinnige vraag voor de ander niet.
Gewoon lekker genieten van je hamburger! Heb gisteren ook nog een patatje zitten eten. Enne dames die zich ergeren: dan reageer je toch lekker niet? Ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker kunt worden van wat je nu wel en niet meer mag eten, helemaal als je er zo lang over hebt gedaan om zwanger te raken. @puzzycat: nog gefeliciteerd meid!
Jeetje wat een reacties! Hier nog 1: 20 Keer hetzelfde antwoorden in een topic met een simpele vraag is ook vervuiling van het forum. Eetsmakelijk
Ik leefde zowat op slecht voedsel of geen voedsel. Ik kreeg het gewoon niet naar binnen of was te misselijk. Slecht eten lukt op 1 of andere manier beter. Was wel verslaafd aan mandarijntjes en druiven. Sasha is er niet slechter op geworden. Behalve broodje shoarma, als ik daar alleen aan dacht ging ik over mijn nek.
Lekker genieten van je hamburger hoor! En die uitjes zijn idd wel irri, word er ook zo 'opgeblazen' van hihi, dan staat met buik helemaal strak... En domme vragen bestaan niet hoor.. Nog gefeliciteerd trouwens!
of het nu een 'domme ' vraag is , laat ik maar even in het midden. maar wat is er eigenlijk ongezond aan een gebakken hamburger met wat uitjes. het is toch gewoon vlees en een ui is gewoon groente!? lijkt me niet ongezond dus, en dat darmen er op reageren kan ook te maken hebben met het feit dat de darmen plaats aan het maken zijn voor de baby. persoonlijk zou ik me hier niet druk over maken, want als je dat al over een hamburger doet dan kan je bij veel dingen vraagtekens zetten. zorgt weer voor veel stress en dat is schadelijker dan die hamburger met uitjes. joyce