Hey dames... mag je tijdens je zwangerschap komkommersalade, krabsalade, garnalensalade enz.. enz.. eten? kheb er de laatste tijd zoooooooooooooooonnnn zin in.. word er gek van maar ik durf t niet egt te eten,, ivm listeria/salmonella ofzoiets? en omdat er eigeel in zit eten jullie ervan? en hoe zit het met chipsverslaving.. pff heb daar de laatste tijd ook egt een tic voor
Zover mij bekend mag je dit allemaal hebben hoor, ik zou niet weten waarom niet......(samonela wordt je alleen zelf heel erg ziek van, maar heeft geen invloed op je kleintje en listerine heeft met name betrekking op "rauw"/onvoldoende verhitte producten, zoals file american etc.)...dus pak de garnaal, komkommer en krabsalade maar uit de koelkast hoor! En ook chips mag gewoon hoor...alleen alles met mate...iv.m. zout...maar af en toe een halve zak chips zal heus geen kwaad kunnen
Listerine is mondwater, hihi! Nee, even serieus; ik denk dat jij listeria verwardt met toxoplasmose. Listeria komt voor op vochtige gekoelde producten als rauwmelkse zachte kazen en rauwe groente die verwerkt zijn in rauwkostsalades en vacuverpakte gerookte vis e.d. Check meer even de site van het Voedingscentrum of de site van het RIVM. Alle salades of het nou om een komkommer- of krabsalade gaat, zijn gepasteuriseerd (anders zouden ze niet zolang houdbaar zijn). Mag je gewoon eten, maar een open bakje moet je wel binnen een paar dagen opeten.
Haha ohhh oeps stom he...zie het nu pas....wel geinig...ik zit nog te giegelen om mijn fout... ...echt nooit gezien....
hahah.. thnxx lady's.. denk vraag t maar na voor de zekerheid,, je weet maar nooit wat je allemaal kunt krijgen tegenwoordig kga lkkr salade's inslaan dan maar haha..