Hoi, ik ben nu 9 weken zwanger en heb eigenlijk de hele dag door buikpijn. Ik heb ook Prikkelbare Darm Syndroom, dus had hier al last van, maar ben toch benieuwd of er meer zwangeren zijn die deze klachten hebben. Moeilijk om te bepalen in hoeverre t nu komt door de zwangerschap, maar toch..... Ik heb de hele dag door buikpijn en een opgeblazen buik, t voelt alsof mijn darmen op knappen staan. Wie herkent dit?
ik herken wat je bedoelt ook ik heb pds. ik moet zeggen het is bij mij redelijk minder geworden ook omdat ik anders ben gaan eten. meer gezond ed dat zorgde voor rustige darmen, maar soms is het nog steeds een dag bagger. Het is niet meer dagelijks gelukkig. ik vond het ergste dat ik niet vet verschil wist tussen het schoppen van mijn kleine en mijn darmen die tekeer gingen. nu nog heb ik soms zo wat was dat mijn darmen of het kind, houd veel rekening met wat je eet en probeer het niet te veel te prikkelen, ik zeg wel vaak dat mijn kind goed tegen herrie kan aangezien het de 1ste 9 maanden in zo een herrie zat groetjes wendy
Ik heb ook PDS. En normaal voor mn zwangerschap at ik onregelmatig en niet al te gezond. Nu wel en het is gelijk te merken aan mn darmen. Vk zei eet zo veel mogelijk op dezelfde tijden. Ene dag gaat het goed en dan 5 dagen niet. Wisselt heel erg. Enkele dag loop ik krom maar voor de rest belemmert t me niet.